1
Hur ska jag göra?
Postat av fudude den 21 November 2011, 21:29
13 kommentarer · 179 träffar
Hey folket.
Det är så att jag har fått starka känslor för en tjej.
Vi träffas ungefär 3 gånger i veckan, vi bor 6 mil ifrån varandra.
Hon har varit en såkallad "slampa" förr, jag har dels legat med henne då hon höll på med skiten.
Vi började träffas för några veckor sedan och det har gått väldigt bra, hon har bevisat att hon verkligen har förändrats och är en riktigt underbar tjej.
Men problemet med mig är att när vi inte träffas, då jag kanske sitter hemma och bara tar det lugnt.
Så får jag massa sjuka tankar om att hon t ex håller på med någon just nu, eller kanske inte tycker om mig längre för hon svarar segt på sms.
Jag har haft ett riktigt jobbigt år med psykiska problem och är därför jävligt rädd att bli sårad och sjunka till botten återigen.
Jag skulle behöva eran hjälp med hur jag ska sluta tänka på det sättet och kunna vara lugn istället.
Så vad jag ska göra för att tänka annorlunda och sluta oroa mig hela tiden?
Det börjar gå mig på nerverna vilket jag inte orkar länge till.
Tacksam för svar och ha en fortsatt trevlig kväll!
Det är så att jag har fått starka känslor för en tjej.
Vi träffas ungefär 3 gånger i veckan, vi bor 6 mil ifrån varandra.
Hon har varit en såkallad "slampa" förr, jag har dels legat med henne då hon höll på med skiten.
Vi började träffas för några veckor sedan och det har gått väldigt bra, hon har bevisat att hon verkligen har förändrats och är en riktigt underbar tjej.
Men problemet med mig är att när vi inte träffas, då jag kanske sitter hemma och bara tar det lugnt.
Så får jag massa sjuka tankar om att hon t ex håller på med någon just nu, eller kanske inte tycker om mig längre för hon svarar segt på sms.
Jag har haft ett riktigt jobbigt år med psykiska problem och är därför jävligt rädd att bli sårad och sjunka till botten återigen.
Jag skulle behöva eran hjälp med hur jag ska sluta tänka på det sättet och kunna vara lugn istället.
Så vad jag ska göra för att tänka annorlunda och sluta oroa mig hela tiden?
Det börjar gå mig på nerverna vilket jag inte orkar länge till.
Tacksam för svar och ha en fortsatt trevlig kväll!