Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
Fragbite Masters will be back
7

Sex med lärare...

Postat av KRISHNA HARE den 19 November 2011, 21:45
163 kommentarer · 8 234 träffar
Tjena Fragbite! Jag är 16 och började nyss 1an i gymnasiet, jävligt kul med nya polare och äntligen plugga något man gillar och är intresserad av. Första dagen samlades vi i klassrummet vid 08.20, grymt soft klass alla var schyssta som fan!

Vi fick träffa våra två handledare, Lena* och Stefan. Vi fick scheman och hela köret. När Lena stod och pratade tänkte jag "Henne ska jag sätta" för hon är BRUTALT snygg. Jag fick reda att jag skulle ha Lena i matte, som tur har vi tre mattelektioner

i veckan! Varenda lektion är 2 timmar så jag träffar henne mycket! Första veckan går, allt är grymt och jag tänkte på Lena på lektionerna. Jag frågade ofta hjälp så att hon skulle böjja sig fram så att jag kunde se hennes vackra bröst.

Maria sneglade ofta åt mitt håll, förstod verkligen inte att hon kollade på mig då, sjukt najs! På Fredagar har vi mentorstid då vi träffas och pratar om veckan och vad som kommer ske nästa vecka. Fick reda på lite saker om friluftsdagen och schema ändrningar.

Maria hade på sig en kort kjol och såg riktigt tight ut.Boan i byxan började rycka som fan! Efter 30 min var det slut och alla kutade till bussen, men Maria ville att jag skulle stanna och prata om en sak. Jag blev såklart sjukt nervös och tänkte "Detta är ju upplagt

som i en porrfilm!". Hon frågar om vi ska träffas hemma hos henne senare ikväll, herrejävlar tänkte jag. Som den alfahane jag är svarar jag "Ja! självklart!" hon kollar med en sexig blick och jag får hennes adress! Jag drog genast hem och började förbereda mig för den

stora kvällen! Drog på mig ett par jeans och en snygg skjorta, jag använde även mina latexkallingar för sex appeal! Klockan började närma sig 7 och jag var tvugen att dra! Drog en vit lögn för morsan att jag skulle åka till en polare på andra sidan stan. Hon gick på det!

Jag knackar på hos Lena och hon öppnar, holyshit vad snygg hon var! Hon hade lagat en grym middag med heltstekt lammytterfile med rödvinssås och hasselbackspotatis. Hon öppnar en flaska vin som något att skölja ner maten med. Vi käkar klart och går och sätter oss i soffan.

Hon kramar om mig och jag kramar om henne, riktigt mysigt var det! Hon frågar "Ska vi ha sex?" Självklart svarar jag "Ja! Av med kläderna!". Vi tar av oss och börjar hångla, jag knäpper upp henes blus och hon tar av mig brallorna. Sen frågar hon om jag ska "Musta" henne!

Självklart svarar jag "Ok, har bara gjort det en gång förr men det borde funka!" ( för er inte vet vad det är, man slickar någon i anus och jobbar upp ett brunt skum). Det är riktigt najs! Helt plötsligt hoppar min andra mentor Stefan ut ur en garderob helt naken! Vafan är detta

tänkte jag då, jag hade visst blivit inbjuden till en sjuktnajs trekant! Nu börjar det konstiga hända, Stefan sätter sig på huk och börjar tokbajsa ner soffan vi ligger i. Maria blir helt till sig och hon gillade det! Jag blev skiträdd och drog på mig kläderna och rushade till

dörren, den var låst utifrån. Vad fan skulle jag göra? Dem satte handbojor på mig och la mig ner på den nerbajsade soffan och gjorde ett lavemang av juice (alltså juice upp i röven). Nästa dag vaknar jag och ingen var hemma. Jag rök loss handbojorna och hittade mina kläder och

tog första bästa buss hem! Väll hemma så reflekterar jag vad som har hänt.

Är riktigt jävla rädd, kan jag anmäla henne för något?
Föregående tråd
Nästa tråd

163 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 163 kommentarer

Skriv en kommentar