Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ofantligt tråkigt!

Postat av -iCU den 16 November 2011, 00:36
13 kommentarer · 243 träffar
Japp, du gissade rätt, ännu en tråd om en idiot som inte har något liv och ber om tips :D

Har som många andra problem med att hitta på något att göra, men nu menar jag inte någon enstaka dag på något lov utan överhuvudtaget i vardagen.

Sitter nu förtiden i princip bara vid datorn och tråkar mig igenom facebook, existenz, fragbite, tv-serie, och några omgångar LoL typ varje dag. Visst det finns andra saker man gör ibland som t.ex. motionera, träna, festa ibland osv men känner bara att livet är riktigt tråkigt...

Bor ute i en håla där det bokstavligt talat aldrig händer något, det enda vi har är en liten pizzeria/affär i centrum och en lekplats, bor många gamlingar här med. Skulle säkert kunna hitta på mer om jag kom in till stan men resorna in kostar och jag måste ju leva på studiebidraget och det brukar försvinna på godis/kläder..

PLEASE! Tipsa om hobbys, sporter, helt random saker som gör en produktiv helt enkelt!

Bring the hate! ( and your 30 slak i isvak

Är 30 slak legenden verkligen sann?

22 personer har röstat

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..