Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejproblem!

Postat av nemo! den 15 November 2011, 22:04
11 kommentarer · 237 träffar
Ja, som rubriken lyder har jag brist på ideer och ber er på fragbite om råd, helst ni som kanske varit i samma sits? ska försöka förklara så kortfattat som möjligt..

Jag har träffat en tjej för cirka 2-3 månader sen, hon hade innan vi träffades precis avslutat ett förhållande på två år.

Jag tog kontakt med henne och vi började prata lite smått, gick vidare till att vi började smsa och träffades typ varje dag pga att hon går på en dansskola som ligger i närheten av mig.

Vi pratar om allt mellan himmel och jord, skrattar,skämtar u name it. En dag bestämmer vi oss för att träffas, hemma hos mig, vi har under den tiden smsat väldigt mycket, att vi tycker om varandra (INTE KÄRA) utan vi trivs med varandra lixom.

Det blir perfekt, vi lyssnar på musik, pratar ligger och myser, allt leder till att vi kysser varandra, den känslan var verkligen underbar, vi bara låg brevid varandra och smekte varandra.

Detta repteras i cirka 2-3 veckor, nu till grejen, jag har börjat bli lite smått kär i henne, men hon vill inte börja ett förhållande så kort efter sitt senaste på två år. Detta respekterar jag fullt. Men nu på senaste tid har hennes ex börjat snacka med henne igen som får henne att bli osäker på allt, han ska tydligen slå mig med (cool kille)

Och detta exet har under hela deras förhållande tryckt ner henne, skällt ut henne och bara behandlat henne fittigt, men hon vill inte inse det själv, hur mycket jag än försöker förklara och hjälpa henne vill hon inte inse utan kommer mer bortförklaringar som att, jo men han gör mig lycklig ibland svarar hon då?!

Jag blir såklart lack när hon inte inser vilket idiot han egentligen är men ändån vet hon inte om hon ska ta tillbaka honom.

Vad ska jag göra fragbite? mina vänner tycker att jag ska försöka glömma henne osv, men det är inte så jävla enkelt, det som är problemet.

Har ni några tips om vad ni skulle gjort i min situation?

Hon är förövrigt 95a (16år) och jag 94a (17)

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..