Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Inneboende med en Skrämmande person!

Postat av oski_x den 11 November 2011, 18:18
22 kommentarer · 318 träffar
Hej!

Bor inneboende med en person som jag känner hyfsat bra genom jobbet. Har bott här 2 dagar och det har gått riktigt bra. Nackdelen att bo själv är väll att få laga all mat + diska (ingen diskmaskin)

Mycket snabbmat och skit. Iaf nu till saken. Igår kväll så gick han jag bor med vi kan kan honom Erik och la sig klockan halv 11 för han jobbade idag på morgonen. Jag bestämde mig dock för att sitta upp och lira dota med polare på skype men det var lugnt fast vi ligger vägg i vägg så kunde jag prata.

När klockan slår halv 3 hör jag ett skrik från rummet bredvid med följd att en person går ut ur rummet går till köket och det låter som han öppnar kylskåpet, luckor m.m. Han går sedan in på toan och spolar. Hör hela tiden att han mumlar och pratat med sig själv typ nått i stilen med

- MM måste städa sen ska vi sova, jobba sen nämner han flera olika namn som jag aldrig har hört.

Eftersom jagi nte är van vid personer som går i sömnen så höll jag på att skita ner mig. tar av mitt headset och kollar mot dörren som är 5.m från köket bara.

Hör hur personen närmar sig dörren och sen blir det knäpptyst. Jag verkligen STENGLOR på dörren och är helt jävla skakis. Släcker lampan och hör sen 1 min senare att han rör på sig går in på sitt rum och sen blir det tyst.

Efter 1 timme går jag ut till köket och stänger alla luckor m.m. SNackade med han idag och han säger atth an brukar gå i sömnen men att det inte är något farligt. Jag blev iaf skit rädd och visste inte riktigt hur jag skulle hantera honom om jag får syn på han samt hur fan ser ansiktet ut med en person som går i sömnen!??!

Creeeeeppy as fuck var det iaf, någon som har varit med om något liknande? ska förövrigt fixa lås på dörren nu så man är säker.
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..