Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

fyllesms!

Postat av hampus95 den 11 November 2011, 01:18
36 kommentarer · 1 104 träffar
hejsan fragbite!
måste skriva av mig nånstans och jag vet att ni kan hjälpa mig.

så här är det:
för någon vecka sedan så var jag och mina kompisar ute och drack. efter alldeles för många öl och mycket vinglande hem så var jag såklart fyllekåt och bestämde mig tydligen att smsa och ringa till en massa tjejer. jag kommer dock inte ihåg vad jag sa eller skrev.
nu 2 veckor senare så får jag ett sms utav en utav tjejerna som var väldigt förbannad på mig. i smset står det att hon inte tyckte det var så passande eftersom hon har pojkvän sedan 2 år tillbaka. sedan när jag kollar smsen har jag tydligen skickat till ett flertal mer tjejer. jag fick världens panik och ångest så jag läste inte ens smsen utan raderade alla så jag vet inte vem jag har skrivit till eller vad.
det känns nu som om att denna tjejen aldrig mer vill se mig även fast hon skrev att hon gärna vill vara min vän men inget mer.

självklart vill jag vara hennes vän men vet dock inte om jag vill träffa henne nå mer eftersom det skulle vara så pinsamt.
vad tycker ni?

har ni varit med om samma sak? ni kan gärna skriva något pinsamt sms som ni har skrivit på fyllan så jag mår lite bättre.

kommentera gärna, vill ha era goda råd! tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..