Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fjortis eller trasig tjej? (ingen myt)

Postat av wosch den 11 November 2011, 01:01
46 kommentarer · 663 träffar
nyss påväg hem med bussen träffa jag en liten söt tös som började prata med mig. Vi pratade sinsemellan och det verkade som hon var på droger.

Hon berättade att hon är 15 år och blivit antastad av en 29årig kille.

hon var väldigt rebelliskt klädd och smått haltade fram.
hennes ögon var långt bort i fjärran när jag pratade med henne och hon stötte på mig.

hon nästan bad mig om att jag skulle knulla henne men som den gentleman jag är så avvisade jag henne på ett fint sätt.

efter vårat prat sinsemellan visade det sig att hon var min granne och bott här i 2 veckor och går sista året på grundskolan och hon berättade väldigt dystert att det inte är värt att plugga vidare så jag frågade vad hon ville göra istället..och då svara hon med en kåt blick..äh,
ragga upp en kille att knulla sedan ragga upp en ny.

jag orkade inte tjata på henne om att det inte är en sån god idé för det vet hon nog bäst själv. Men jag sa till henne med en väldigt ironisk ton "ja det låter ju perfekt! varje kvinnas dröm!". så log hon lite skamset.

Jag ställer nu er den frågan.

vad tycker ni?

är det förjävligt att låta sin dotter se ut som en luder vid 15 års ålder och låta henne sitta på bussen halv 12 på kvällen en vardag?

är det en vanlig fjortis?

borde jag göra något åt hennes situation? (kanske prata med hennes föräldrar eller något?)

vad tycker ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..