Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan bli anmäld?

Postat av baaaM den 10 November 2011, 16:11
53 kommentarer · 669 träffar
Hejsan hoppsan fragbiters!..

Vill gärna höra vad ni tycker.

Det var såhär att jag var tillsammans med en tjej på 17vintrar och den 29okt fick jag reda på att hon vart otrogen med en kille 4år äldre.. Ni förstår hur känslorna blir när man får reda på sånt va?

man blir både ledsen och arg som satan, så jag skrev till henne att hon var en jävla slyna och andra könsord och bad henne dra åt helvete.. Tycker ni det var rätt gjort eller fel?

Förresten så tänker hon anmäla mig för detta. Och då undrar ju jag vad hon får ut av det? "Hejsan jag skulle vilja anmäla mitt ex som kallar mig slyna och andra ord, för att jag var otrogen" Fast det lär hon inte erkänna.

och förresten så ringde hennes mamma upp mig och berättade massa saker att jag skulle sluta säga sånt.. Men jag gjorde det ju bara då. Och ni känner säkert igen Bilddagboken. Japp. Jag HADE det. Jag gick in på en nyligen bild på hennes då. Och där stog det

Hon är född 1994 och skrev såhär:
"Kopiera om du tycker alla 97or bara är desperat och otrogna"

då hade jag kommenterat: Hon som sare hon vare, "Nej jag är inte en sån person" som hon dock hade sagt till mig.

Sen nu fick jag ett telefonsamtal från en av mina kompisar att hon tänker anmäla mig och sånt.

Tycker ni att hon förtjänade dom orden eller tycker du jag var för hård? Och nej inte HÅRD kuk.

Man säger dock hårda saker utan att tänka på konsekvenser när man är arg och brustet hjärta. RIGHT?

Var det rätt av mig?

206 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..