Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ångest, vad ska jag göra?

Postat av krajz den 10 November 2011, 09:19
30 kommentarer · 506 träffar
Hej

Sitter i skolan och kan inte fokusera alls, känner mig så jävla dålig typ som att mitt psyke håller på att kolappsa. Jag ska nog ta allt från början.

Allt började med att sista dagen innan höstlovet för en vecka sedan så tappade jag bort mina nycklar. Eftersom det var på slutet av dagen så hade jag inte så lång tid att leta efter dem. Ringde dirrekt till pappa och förklarade hur det låg till och han blev inte så glad.. Tänkte att jag får väl leta efter de efter lovet. Så jag och pappa åkte efter skolan till en låssmed för att göra nya nycklar.
Under lovet tänkte jag inte så mycket mer på det och kände mig bättre när jag fått nya nycklar.

Lovet tog slut i tisdags och jag tog min moppe till skolan och gick till mitt skåp. På slutet av dagen när jag gick till min moppe kände jag efter i min ficka och upptäckte det.. Mina nya nycklar var borta. Genast kände jag igenom alla fickor utan lycka och sprang sedan till mitt skåp. Inget där heller. Nu fick jag panik och letade så mycket jag kunde tills jag fick ge upp och rulla moppen hem. Som tur var så kom jag hem före mina föräldrar.

Detta hände alltså i tisdags och jag har fortfarande inte berättat för min farsa eller morsa. Jag tänkte att jag kanske skulle hitta dom och glömma allt men jag hittar dom inte. Går nu runt och har konstant ångest :( Vad fan ska jag göra?! Att gå runt på den här hemligheten tär på mitt psyke och jag orkar fan inte mer. Min enda chans är att nycklarna ligger i moppesadeln men det är fan inte säkert. Jag är så jävla rädd för min farsa och hur arg han kommer vara.

Tack till er som orkat läsa.
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..