Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Försäkringspengar

Postat av EMINEM!! den 9 November 2011, 02:16
9 kommentarer · 160 träffar
Hejsan.. Har nu en jobbig sitation... Det är så att jag tappade bort min iphone i sommras, och fick nyligen "tillbaka" pengarna på hemförsäkringen (4990:-) det tråkiga är att jag måste ha sagt fel kontonummer till snubben jag snackade med på folksam... så pengarna kom med en check till morsans sambo eftersom han står skriven på hemförsäkringen...

Vi har inte haft nån bra relation alls sen 4-5 år tillbaks, typ inte snackat med varandra osv... tror nog han hatar mig... han är iaf dum i huvet... Iallafall så vägrar han nu att gå till banken och ta ut pengarna till mig... och jag ska betala av abonemanget jag hade på telen som jag tappade bort (senast den 11e november) och självklart kommer jag ta pengarna ur egen ficka fakturan låg på 4200:-

Men jag undrar om någon här vet om det går att få pengarna på annat vis? Ska självklart ringa dem imorgon.... Men liksom, bara för inte han tar ut pengarna så ska dom försvinna typ? Det är ju ändå mina pengar? hej
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar