Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen med dubbla signaler

Postat av Miasto den 6 November 2011, 12:14
13 kommentarer · 4 397 träffar
Det är så att det är en tjej som jag lärt känna nu ett tag för vi är grannar med varann. Vi knackar på varandras dörrar lite då och då men den gången jag kom in hennes rum sa hon så här till mig:

"Fall inte för mig" och hon upprepade detta tusen gånger hela tiden så det var lite jobbigt för jag fattar inte vad är meningen med upprepningen.

Sen smsade hon mig igår och frågade om vi skulle ut på Söndag (idag dvs) på bio tsm eller ej. Jag svarade inget på smset så hon gick sen efter kanske 2 timmar och knackade på min dörr. Och då öppnade jag inte heller med vilja. Så hon gick tillbaka till hennes rum.

Jag planerade direkt att knacka på hennes dörr en halv timme senare och hon öppnade dörren och jag hittade på en ursäkt att jag var nyvaken och satte på värsta högt musik i hörlurar för att vakna upp ordentligt. Det var fint för hon gick på det så jag drog ut henne sen till biblioteket för att plugga med mig och hon gick med på det.

Väl där i biblan sa hon så här till mig: "Jag gillar dig" och sen sa hon nåt annat också i stil med: "Jag ber om ursäkt att jag beter mig som en mamma för jag brukar bete mig så när jag gillar någon"

Och inte nog med det, hon sa även:
"Jag känner mig nervös idag"
och då frågade jag lite så: "Känner du dig alltid så här eller är det bara nu?"
- Bara nu, sa hon. "För jag är en kvinna" utvecklade hon sen.

Jag fattar inte ett skit vad som pågick och vad hon menade. Hon ger mig dubbla budskap hela tiden. Först upprepade hon: "Fall inte för mig, fall inte för mig, fall inte för mig"

och sen i nästa stund säger hon: "Jag tycker om dig" lite så tyst för sig själv, nästan viskande :S

Fan va tjejer ska vara komplicerade!

Om hon gillar mig som vän så behöver hon väl inte vara nervös eller säga: "jag är nervös för jag är en kvinna?"

Nån som kan hjälpa mig tolka dessa konstiga signaler? Vi ska på bio nu idag kl 5 på kvällen så vi får se vad som händer sen.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..