Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min kompis gick ut som bög

Postat av Slakkoo den 4 November 2011, 01:05
79 kommentarer · 6 675 träffar
Nu är det så att jag har en jättebra kompis sedan barnsben och vi umgås ungefär varje dag. Han har alltid varit den som ställt upp för mej och jag har alltid ställt upp för honom, vi är tamefan soulmates. Vi tycker om att snacka skit och dricka bärtz.

En gång när vi hade fått i oss lite så (vi va jävligt packade) sa han att han va bög, jag visste inte om jag skulle tro på detta eller om han bara drygade eftersom vi druckit så mycket.
Dagen efter frågade jag honom om han mådde dåligt då gav han mej till svar

"Allt jag sa igår menade jag faktiskt"

Jaha tänkte jag och det var inte mer än det, stängde ner facebookchatten och drog ner och käka frukost. När jag tagit min macka med korv&ost och lite oboy så fick jag mej en tankeställare. Han sa ju att han va bög och att han menade allt, men det kan han ju fan inte mena.

Så jag ringde upp min polare och frågade direkt och rakt ut

"Är du bög?"

Fick ett svar som löd lite i stil med

"Vaa? ja... *snyft*"

Och då tänkte jag va i helvete, vad om han tänker på mej när han ruskar sin tupp!?!?

Så jag gav ett svar tillbaka som lät

"Okej, kul för dig (Det lät inte drygt), tjarå vi hörs sen!"

Sen lade jag på och mådde lite dåligt, vad ska jag göra fragbite?

Hur ska jag överleva en vardag med en vän som är bög?

Vad om han tycker om mej?

Hur ska jag kunna prata med honom?

Tack för svar

79 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 79 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..