Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hällde tabasco i öronen - näsblod?

Postat av d1ck j0nes den 2 November 2011, 16:41
15 kommentarer · 589 träffar
Har gått och dragits med en förkylning ett tag nu, med rinnande näsa och kliande öron.

Läste på internet att tabasco var bra för att rensa upp öron/näsa vid förkylning.

Sagt och gjort, jag hällde i två tilltagna skvättar i öronen när jag åt idag (TB Habanero, åt ungefär klockan ~12). Misstag tydligen. Det har börjat svida något vansinnigt nu (tror jag hade sår i öronen) och jag svettas som en gris hela tiden trots att jag tagit två kallduschar.

Började dessutom blöda näsblod (!) när jag kom ut från den andra duschen, men det har slutat nu. Finns det någon risk att slemhinnor eller dylikt har tagit stryk?

Hur är det med salvor för öron, som man kan smörja in med tops eller något? Tänkte dra ner till Kronans Droghandel innan de stänger, för just nu känns det för jävligt. Svettas fortfarande något extremt och måste stå upp och trampa när jag skriver tråden pga svidandet...

Tack

edit: jag har rivit med tops och spolat ur öronen med duschmunstycket
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..