Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejråd önskas

Postat av Svettlana98 den 1 November 2011, 16:43
21 kommentarer · 270 träffar
Tjena grabbar och alla fyra tjejer!

Hoppar direkt till topic: För två dagar sedan fick jag besök av en riktigt söt tjej som var här på visning i min lägenhet som jag ska flytta ut från om ett par veckor. Hon går på samma högskola som jag och det kändes som att vi klickade bra och stod och snackade på om allt mellan himmel och jord innan hon kilade vidare.

Hon gav mig antagligen och förhoppningsvis en slags hint mot slutet och sa att jag var välkommen på förfest sen när hon hade flyttat in (detta på grund av att det kom på tal tidigare).

Nu till dilemmat:

Hur borde jag gå tillväga för att ta nästa steg? Dra iväg ett SMS nästa gång jag drar ihop en förfest hemma hos mig och säga att hon är välkommen, eller helt enkelt köra på en klassiker och lägga till henne på Facebook och sköta förarbetet därifrån? Kom med förslag! Uppdaterar allt eftersom det fortskrider!

UPPDATERING 1:
Skickat iväg SMS:et nu där jag sa att jag skulle ha en förfest hos mig på fredag och det var fritt fram att kika förbi, återkommer när jag eller om jag fått svar!

UPPDATERING 2:
Fick nyss ett svar! Hon tyckte att det lät kul och att hon antagligen kommer över med några kompisar om det går bra - och det gör det ju givetvis! Vad har du för tips inför fredagen?
Föregående tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar