1
Tjej :D
Postat av ballzen den 29 Oktober 2011, 16:00
11 kommentarer · 289 träffar
Tjo! Nu var det så att jag var på "niornas dag" i torsdags och när jag var på en skola, så kom det fram en tjej som jag träffade för nått halv år sen! Jag som hade gjort iordning mig rätt mycket hade självförtroendet på topp och när vi sedan fick rundvisning, så frågade jag henne om vi skulle dra därifrån och fika, hon drog med mig ut ur klassrummet som vi var i och vi började gå till espressohouse!
Vi satt och snackade ett bra tag, men sen hade jag lovat en kompis att träffa han, så jag sa hejdå och gick till honom!
Imorse när jag var tränare för småbarn så fick jag ett sms av henne med en glad gubbe och ett hjärta av henne, blev nöjd då när jag fick hennes nummer var det alltid jag som fick börja skriva, inte smsat med henne på flera månader! :D
Men nu när jag har "makten" hur ska jag använda den, spela svårfångad, ska jag ge henne makten och smöra sönder eller vad ska jag göra?
Vi satt och snackade ett bra tag, men sen hade jag lovat en kompis att träffa han, så jag sa hejdå och gick till honom!
Imorse när jag var tränare för småbarn så fick jag ett sms av henne med en glad gubbe och ett hjärta av henne, blev nöjd då när jag fick hennes nummer var det alltid jag som fick börja skriva, inte smsat med henne på flera månader! :D
Men nu när jag har "makten" hur ska jag använda den, spela svårfångad, ska jag ge henne makten och smöra sönder eller vad ska jag göra?