Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska hem till bruden! Behöver tips!

Postat av SLUTA REJVA den 27 Oktober 2011, 21:04
70 kommentarer · 487 träffar
Tja fragbiters!

Som några kanske vet så lade jag upp en tråd om en brud för ett tag sedan (10 dagar sedan). Där jag var osäker på om hon gillade mig eller inte, well det gjorde hon. Skall hem till henne imorgon, se på film och snacka osv. Då till problemet.

1.

Hennes föräldrar kommer mest troligt vara hemma. Kommer förmodligen bli fett pinsamt om jag skall hälsa på dem osv. Några tips på att göra det mindre pinsamt?

2.

Jag känner hennes bror lite smått sådär, jag har gejmat lite med honom osv, plus att jag brukar snacka med honom på bussen osv. Hoppas inte jag råkar träffa på honom när jag är hemma hos dem med hans syster, lol. Kommer nog dö av pinsamhet då. Men om detta scenario händer, vad göra?

3.

Jag har aldrig varit med och eller pratat med henne förutom på fest. Då man varit lite tankad liksom. Och förmodligen så kommer det någon gång under kvällen bli sån där pinsam tystnad, som jag vet att hon hatar, vilket jag hatar med. Så jag skulle vilja ha lite icebreakers om detta händer!

4.

Bör jag ta med mig gummi? Kommer förmodligen inte få ligga men det skadar väl inte att vara förberedd eller?

Och det sista då, jag blir sjukt lätt nervös. Och är för tillfället SJUUUUUUKT nervös inför morgondagen. Kommer förmodligen inte kunna sova någonting i natt. Så det skulle vara nice med tips på hur jag kan lugna ner mig lite!

För er som inte orkar läsa allt, så ska jag hem till en flicka för fösta gången i morgon kväll, kommer förmodligen träffa hennes föräldrar. Jag är sjukt nervös och undrar om ni har några tips som kan hjälpa mig? Välkomnar alla tips med öppna armar!

Btw, kan komma med update hur det gick om intresse finns!

Särskrivningar, inkorrekt grammatik osv bjuder jag på!

Peace/ Fredde

------------UPDATE---------- ------------

Tja igen då! Såg att det var några som ville ha update om hur det gick, så nu kommer det.

Jag var riktigt äckligt jävla nervös igår när jag satte mig i bilen och åkte hem till denna tjej då.

Som tur var för mig så släppte den största nervositeten när jag klev ur bilen och knackade på dörren.
När jag kom in så hängde jag av mig min jacka och tog av mig mina skor, sen kramades vi en stund. Sen så blev det dags för film! (Paranormal activity tokyo nånting) Vi tänkte liksom att vi skulle mestadels snacka och om det skulle bli pinsam tystnad så skulle vi kunna återgå till filmen också. Nu blev det mest film tittande ändå, vi snackade inte lika mycket som vi ville, eftersom vi båda var sjukt nervösa så blev det svårt att hitta något vettigt att prata om.

Till råga på allt så var filmen verkligen skit kass. Men iaf, allt som jag var rädd för att hända det hände, t ex. så började det med att hennes mamma kom in och hälsade, inget mer med det. Vi skakade hand och jag presenterade mig så städat jag kunde. Sedan kom hennes farsa, lika där, det gick riktigt bra. Men sen då, när vi kollat lite på filmen så händer det som jag var mest rädd för, jag hör hennes bror komma gående i hallen (vi satt i tv-rummet) och jag får panik, tänker snabbt ut hur jag ska säga när han får syn på mig. De hade snackat om mig när de satt och åt och ingen av dem visste vem jag var, utom brorsan då men han visste inte att det var jag som var där, men iaf när han kommer in i rummet så kollar han på mig och utbrister "Tja! Jaha, är det du som är här! haha!"

Jag svarade då "Tjeeena! haha, japp" jag berättade sedan för honom att jag var sjukt nervös över att träffa honom hemma hos dem när jag är där med hans lillasyster liksom och jag var rädd för att det skulle bli lite awkward men han bara "Haha nejdå, jag tycker bara att det är kul!". DÄR kom icebrakern som vi båda hade väntat på hela kvällen, efter det så blev det lite mindre tryckt stämning liksom.

Sen när filmen var slut så hade vi inte en aning om vad vi skulle göra så vi satt tysta ett tag, sedan föreslog jag att vi kunde gå någonstans, upp till hennes rum eller w/e.

Så blev det också, vi gick till hennes rum. Men väl där så satt vi bara och kollade på varandra haha, jag försökte mig någon gång på ett hopplöst försök till att dra igång en konversation. Men det gick inte så till slut så bestämde vi oss för att se på TV i hennes rum istället och där satt vi, från kl 20 till 02 när jag drog hem, vi hade det jävligt mysigt tycker jag, men jag vi båda var så sjukt trötta så det blev bara att vi kollade på någon trött film som någon av oss hängde med på tills jag bad mamma komma och hämta mig. Efter jag hade ringt mor min så gick vi ner, satt nere i hallen och väntade på att hon skulle komma dit.

Sen när mor min kom så kramades vi ett jävla bra tag innan vi sa att "Jaa, vi hörs väl på tisdag" och jag sa då "Eller jaa, vi hörs väl kanske tidigare, men vi syns väl på tisdag ;)" Så, så blev det vi ska träffas på tisdag igen :)

Det var väl allt för denna gång, det ska tilläggas att det ända som var jobbigt var tystnaden som uppstod när vi inte hade något att prata om. Annars var det en jävligt nice kväll :)

Peace!/Fredde

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..