Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Diskuss om filmval på dejt NU!

Postat av wosch den 22 Oktober 2011, 02:05
13 kommentarer · 360 träffar
Hej. jag planerar på att ta ut tjejen jag dejtar på en andra dejt och se en film på bio.

tråkigt nog är ingen av filmerna som går nu en riktig WOW MÅSTE SE FILM!

på listan ligger nu

Abduction
Paranormal activity 3
Contagion
Jägarna 2
Frightnight 3D
En dag

Abduction och contagion är dom filmerna som lockar mig mest men verkar endå inte vara sådär jätte bra och tjejen jag ska gå med är inte direkt något fan av actionfilmer heller.

så..om jag nu ska ta hänsyn till vad fan hon vill se så måste jag välja romantik,skräck eller komedi.

då är utbudet En dag, fright night 3d och paranormal activity 3

då resonerar jag som så..

att En dag är en riktig romantisk film och lyckas jag utstå hela filmen så är det säkerligen raka vägen till sängkammarn efteråt. Men jag vettefan om det är värt de då jag inte är speciellt ivrig över att få sätta på henne.

paranormal activity 3 vet jag inget om men dom första filmen tyckte jag var riktigt bra och andra filmen var väll sådär
så vad säger ni som har sätt alla 3 filmerna och gillat den första filmen. är den något att ha?

Frightnight är nog den filmen jag kommer att välja men den verkar vara lite små töntig men det är väll det hon kommer gilla med den och om hon har det roligt kommer jag ha roligt också fast den är småtöntig.

Jägarna 2. ja. jag skrev upp filmen på listan för att den går nu men det existerar inte ens i tankarna på att se den på bio eftersom filmen är svensk och jag vill inte se peters nylle.

Då kommer frågan till er. Vad hade DU valt att ta med dig din flickvän till på för film om du ska välja bland dessa och varför?

**utveckla :)**
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..