Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjej på bussen

Postat av zynt den 21 Oktober 2011, 12:22
28 kommentarer · 414 träffar
Tjena, börjar direkt

jag tog bussen hem efter skolan som vanligt, bussen var väldigt tom, jag satte mig typ i mitten av bussen, det fanns en massa lediga säten.

Jag sitter och dunkar dubstep som vanligt, och så ser jag att det kommer en blond tjej i min ålder och sätter sig bredvid mig?

ja såg inte henne föräns hon precis satte sig, jag tänkte wtf? äre någon jag känner? varför sätter hon sig bredvid mig precis när det finns andra lediga säten där ingen satt :s

jag drog ut ena hörluren och kollade på henne lite snabbt ifall hon ville något, då hon drog fram en påse bilar och kollade på mig och sa, "vill du ha lite?" då svarade jag "nej tack det är lungt", då sa hon, "komigen dom är goda, ta en" jag sträckte fram handen och tog 2-3 stycken o sa tack.

jag såg att hon skulle av, och jag bad efter hennes nummer (hon va fett fräsh och verkade astrevlig) hon svarade "någon annan dag" och klev av bussen.

Jag kom hem typ 35 minuter senare och slog på datan, då såg jag att hon addat mig på facebook, jag har accepterat henne nu och vet inte vad jag ska skriva?

Jag vill gärna ha hennes nummer och kanske träffas mer, eller skojade hon bara med mig?

Hjälp fragbite, hur ska jag göra? jag är 16 (1995) hon är väll typ 15-16

EDIT: jag snackade med henne lite på facebook, ganska standard konversation(hej läget bla bla bla osv), jag fick hennes nummer och vi ska träffas imon (lördag) bara fika o snacka lite, min polare och hennes polare kommer också.

EDIT2: haha nu snackade jag lite med min polare och han sa
att det var han som hade "skickat" dig henne, hon brukar
ta samma buss som mig sa han, men jag har aldrig lagt märke till henne.
ska typ träffa henne ändå med min polare (han som skojade med mig)

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..