Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min kompis försöker sno min pojkvän

Postat av andromeda.- den 20 Oktober 2011, 11:01
134 kommentarer · 4 205 träffar
Hej fragbite! Hoppas ni kan hjälpa mig med detta.
Det är så att jag varit bortrest nu i 2 veckor från min pojkvän. Vi kan kalla honom för Andreas.
En av mina kompisar, vi kan kalla henne för Elin. Hon har väl varit lite på Andreas och sånt där. Men jag har ju alltid varit med honom då hon har träffat han. Notera att Elin kände inte Andreas innan vi var tillsammans.

Jag vet att jag har funderat på ifall hon raggar lite på honom förut och hon har även tagit nåt kort på honom då han sov hos mig, dessutom har hon tagit min mobil och skickat bilder på honom till sin egen mobil. Varför skulle hon ha bilder på min pojkvän liksom?
Sen när vi är med varandra och så är hon alltid typ "Andreeeaaas" hela tiden.

Jag har läst deras konversation på facebook och dom har pratat en hel del om mig, eller mest att hon försöker manipulera honom till att göra slut med mig.
Han har en del problem som jag hjälper honom med och stöttar honom. Men det är svåra och allvarliga saker och det kräver tid.
Hon har skrivit med honom och sagt saker som att "ja men fundera på om du verkligen vill vara tillsammans med henne, det måste ju kännas rätt för dig" När han har skrivit att han är rädd att såra mig med hans problem.
Elin vet typ ingenting om vad det handlar om, hon tror bara att hon vet massa saker.
Hon gör så att han blir så förvirrad när hon håller på och manipulerar honom sådär som tjejer gör.

Grejen är att, hon fattar inte att vi inte kommer göra slut. Tvärt om, vi ska förlova oss snart, så fort vi löst hans problem.

Alltså, jag hoppas ni förstår. Jag kan inte skriva vad "problemen" handlar om. Ni får helt enkelt bara lita på mig.

Jag skrev iaf. från hans facebook till henne "Vilken trevlig konversation ni haft här!"
Då svarade hon bara "nå faan ären."

Sen skickade hon ett "
Föregående tråd

134 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 134 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..