1
Diskriminering mot ORM-ÄGARE
Postat av blackhawk-krille den 20 Oktober 2011, 10:22
54 kommentarer · 589 träffar
Hej såg precis den här tråden... idioter finns tydligen överallt i vardagen men på internet trodde jag inte det skulle finnas sådan TOTAL IDIOTI... det jag pratar om är som kan redan har uppfattat detta: https://www.flashback.org/t168 9387
jag citerar
"Kan ni ge mig EN vettig anledning till varför man har en slemmig, giftig äcklig, livsfarlig orm som husdjur? EN anledning!
Anledningar till att inte ha det:
-Dom är vidriga
-Dom är farliga
-Man kan inte göra dom sällskap, om man inte är helt jävla hjärndöd och gillar att krama äcklena "
För det första MR HJÄRNDÖD (kamph0ran på flashback) är min orm inte giftig eller farlig, den är söt, varm gosig och hela familjens PRINS.
Vi alla samlas runt den nån gång på dagen och GOSAR OCH FAKTISKT GÖR DEN SÄLLSKAP, ibland tar vi ut honom i en liten bana vi har gjort med lego och annat ...
den är våran allas lilla goa kille så nu vänder jag mig till alla er som är över 18 och kan svara på FLASHBACK och inte detta lilla forum, för jag orkar inte vänta flera år på att svara.
UNITE ORMÄGARE ;'))
Diskutera även om ni tycker han har rätt (dumt) eller fel (bra)
// BH_KRILLE
jag citerar
"Kan ni ge mig EN vettig anledning till varför man har en slemmig, giftig äcklig, livsfarlig orm som husdjur? EN anledning!
Anledningar till att inte ha det:
-Dom är vidriga
-Dom är farliga
-Man kan inte göra dom sällskap, om man inte är helt jävla hjärndöd och gillar att krama äcklena "
För det första MR HJÄRNDÖD (kamph0ran på flashback) är min orm inte giftig eller farlig, den är söt, varm gosig och hela familjens PRINS.
Vi alla samlas runt den nån gång på dagen och GOSAR OCH FAKTISKT GÖR DEN SÄLLSKAP, ibland tar vi ut honom i en liten bana vi har gjort med lego och annat ...
den är våran allas lilla goa kille så nu vänder jag mig till alla er som är över 18 och kan svara på FLASHBACK och inte detta lilla forum, för jag orkar inte vänta flera år på att svara.
UNITE ORMÄGARE ;'))
Diskutera även om ni tycker han har rätt (dumt) eller fel (bra)
// BH_KRILLE