Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min syster och hennes relation

Postat av thisisfunnn den 19 Oktober 2011, 21:12
6 kommentarer · 450 träffar
Jag fick nyss reda på att min lillasyster som precis har fyllt fjorton år är ihop med en kille som är i tjugoårsåldern. När jag fick höra det så kände jag mig äcklad och arg. Jag tycker att hon ska få vara ihop med vem hon vill men som ni förstår så är det en stor åldersskillnad. Jag är orolig över att hon ska råka illa ut eftersom jag har hört att han har suttit inne i ett par månader för olaga vapeninnehav och misshandel, men jag vet inte ifall detta stämmer. Förra veckan när jag klev in i hennes rum så fick jag se att han hade handen innanför hennes trosor. Jag gick snabbt ut igen och försökte glömma det hela men det är inte så lätt. Vad tycler ni att jag ska göra? Mina föräldrar vet inte om att hon har ett förhållande med en kille som är minst 20 år.

Vad borde jag göra? Hur skulle du reagera i en liknande situation? Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..