Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Deprimerad..

Postat av InZanElvl den 11 Oktober 2011, 23:05
65 kommentarer · 219 träffar
Jaha, då var livet piss igen.. Träffade en underbar flicka för två månader sedan. Och ikväll blev jag dumpad. Det värsta är att jag älskar henne fortfarande, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Hon var den första flickvännen jag någonsin haft och jag är 15 år. FML asså -.- Jag är också rätt kort och ser inte särskillt manlig ut, så jag tvivlar på att jag kommer hitta en annan tjej inom 10år..

Jag har ingen lust att leva längre. Jag är inte särskillt social heller och har alltid haft svårt att prata med tjejer. Det hjälper ju inte att mitt självförtroende är 0 eftersom jag blev mobbad för all möjlig skit för ett tag sedan.

Det enda jag kan se posetivt med mig själv är att jag har lite över medel betyg i skolan. Men hur kul är det att ha bra betyg men ingen som älskar en? Jag känner att jag kan ge så satans mycket, jag ställer alltid upp, jag har aldrig varit taskig mot någon, jag skulle göra vad som helst för min flickvän.. Är det inte uppskattat bland tjejer i dagens samhälle eller? Alla vill ha killar som är 1,90 långa muskelberg med en kobra där nere.

Vafan ska jag göra fragbite? Kommer jag dö oskuld? Är utsidan viktigare än insidan i dagens samhälle?

Disk: Hur mår du?

Jag vill inte skriva för långt då min svenska är i botten, och jag vill inte att era ögon ska blöda.

Är det utsidan eller insidan som gäller för tjejer?

132 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

65 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 65 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..