1
Brudproblem..
Postat av Låst konto 146056 den 1 Oktober 2011, 21:48
15 kommentarer · 188 träffar
Tjenare, vet inte hur jag ska börja detta så går på lite kort
så alla förhoppningsvis ska förstå
Det hela började med att ja fick kontakt med en tjej för ett par veckor sedan, som jag senare därpå träffade här hemma hos mig
Nu i helgen var det tänkt att jag skulle åka till henne så i torsdags eftermiddag var jag påväg upp till henne då
vi umgicks , åt lite kinamat och pratade om allt möjligt
Själv så var jag ju bara glad åt att vara med henne igen.
Dagen därpå sov vi ett tag, gick upp och träffade hennes kompis som också hängde med oss när vi åt mat på puben i närheten
Eftersom hon inte har pengar så har jag betalat tex
pizza, kina , dricka , godis , hennes cigg
hon är ett år äldre än mig
och imorse när jag vaknade så var tydligen en gammal polare till henne där långt nereifrån så dom pratade lite
Senare gick hon ner till sin syrra så satt och pratade med den hära killen då som förövrigt var riktigt schyst och känt henne sen dom var små så tänkte att han vet hur hon funkar och så
Efter ett tag började hon gnälla, gick till en egen soffa
varpå jag fick ett sms
"jag e hungrig:(
så alla förhoppningsvis ska förstå
Det hela började med att ja fick kontakt med en tjej för ett par veckor sedan, som jag senare därpå träffade här hemma hos mig
Nu i helgen var det tänkt att jag skulle åka till henne så i torsdags eftermiddag var jag påväg upp till henne då
vi umgicks , åt lite kinamat och pratade om allt möjligt
Själv så var jag ju bara glad åt att vara med henne igen.
Dagen därpå sov vi ett tag, gick upp och träffade hennes kompis som också hängde med oss när vi åt mat på puben i närheten
Eftersom hon inte har pengar så har jag betalat tex
pizza, kina , dricka , godis , hennes cigg
hon är ett år äldre än mig
och imorse när jag vaknade så var tydligen en gammal polare till henne där långt nereifrån så dom pratade lite
Senare gick hon ner till sin syrra så satt och pratade med den hära killen då som förövrigt var riktigt schyst och känt henne sen dom var små så tänkte att han vet hur hon funkar och så
Efter ett tag började hon gnälla, gick till en egen soffa
varpå jag fick ett sms
"jag e hungrig:(
bros before hoes?
26 personer har röstat