Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Nätporr bättre än babblande kärringar?

Postat av DR.HOUSE den 22 September 2011, 23:14
22 kommentarer · 1 430 träffar
Hejsan alla!!!

Nu kan nog mänskligheten vara på väg att dö ut, åtminstone om man får tro en skribent på Aftonbladet!!!

Om man klickar rätt i Internetdjungeln så kommer man fram till detta:

http://www.aftonbladet.se/nyhe ter/kolumnister/monicagunne/ar ticle13663903.ab

Följande är ett utdrag för att visa vad som håller på att hända(!!!).

En student: ”Jag är så van vid porr, jag tycker att det är svårt att ­tända på en riktig kvinna. Jag får inte samma kick.”

En bankman: ”Jag har inte tid att sitta och vina och dinera och lyssna till deras bull­shit. Jag vill ­bara ha ’the money shot’.”

VAD SÄGER ni på Fragbite om detta? Sitter ni och onaerar istället för att få de real deal?

JAG tror att detta är ett större hot än växthuseffekten och allt annat trams som snilleblixten raljerar om!

ÄR det kanske dags för brudarna att börja skärpa sig och inte spy sin galla över oss män som helt enkelt inte orkar lyssna mer på det?

Man skulle kunna tro att porren har kommit som en nödlösning till oss män som inte orkar mer, som har fattat galoppen och letar efter en utväg.

Kan det vara så att det är dags för kvinnorna att revidera sin inställning till livet och oss män för att se till att mänskligheten kan fortsätta några hundra år till?

Internet eller the real deal?

178 personer har röstat

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..