Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

tjejen är otrogen

Postat av vedtred den 18 September 2011, 23:35
97 kommentarer · 733 träffar
tjena, har problem och beslutsångest här.

Jo de är så att jag har varit tsm med en tjej i snart 8 månader, älskar henne väldigt mycket och hon älskar mig väldigt mycket, säger hon...

Jo de är så här att hon har varit otrogen ganska många ggr men de var mest i början och då har jag alltid förlåtit henne. hon hångla och tog en kompis på kuken nykter när vi bråka och gjorde slut i typ en dag för sen ville hon ha tbx mig. Och så har hon festat och hånglat med andra pojkar, men de var typ bara dom 4 första månaderna de höll på så sen har de varit bra, men nu så tror jag att hon har börjat igen för har läst meddelanden på hennes facebook att hon skrivit till sitt ex att hon saknar honom och att hon sitter i cam med andra killar. innan jag blev tsm med henne så visade hon upp sina bröst för mig i cam. och att hon skriver och stöter på andra pojkar och lixom inte bryr sig om att jag är hennes pojkvänn.

vet inte vad jag ska göra för mår skit dåligt över att hon tog en kompis till mig på kuken, de matar sig i huvet på mig så jag håller på att bli galen :S, och jag kan inte lita på henne ett dugg mer, men vill endå vara tsm med henne för jag älskar den slynan!

vad ska jag göra ?

jag var otrogen 5 ggr sen gjorde jag en #57 för den var så jävla awesome!

tack för mig

97 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 97 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..