Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gå vidare?

Postat av Jerkfanatiker den 17 September 2011, 00:10
10 kommentarer · 227 träffar
Hej igen på er alla godingar!

Ni kanske kommer ihåg mig från min förgånga tråd "Det här med ex.." ( http://www.fragbite.se/?thread ID=1044976 )
Jag vill tacka alla för erat stöd, det hjälpte mig faktiskt en hel del!

Men nu sitter jag i träsket igen..
Vi hade inte pratat på över 2 veckor, jag hade verkligen börjat fått liv i tanken att jag var singel, att jag skulle klara mig själv.
Och då ringer hon, och frågar hur jag har det, hur jag mår etc. Vi pratade en bra stund, och bestämde oss för att träffas.

Sagt och gjort, kom hon hit efter skolan och vi hade det verkligen "like the old days", vi skrattade och pratade strunt.
Sen hände det något, hon hade fått nys om att jag hade spelat in 2 låtar på mobilen (som jag sjunger & spelar gura på) och hon blev helt paff och ville kolla, så hon tar min mobil och jag känner att det inte är okej så jag "slänger" mig på henne och plötsligt möts våra ögon. Dum som jag är kysser jag henne... jag kommer på att det var en jävligt dum idé så jag avtar med läpparna, och låter de vila svagt mot hennes. Det är nu hon kysser mig tillbaka och det börjas smekas etc, men jag avbröt.

När jag pratar om någon annan tjej, blir hon avis och börjar förföra mig så hon ska få uppmärksamhet, hon vill ha mig, hon vill ha sex med mig, och hon vill inte att någon annan ska få mig.

Vi har bestämt att vi ska vara kompisar, då hon träffar en ny kille. Men vi kommer ha sex säger hon, för hon vill det. Jag känner att det är inte mitt problem längre, om hon är otrogen.

Jag vet inte hur jag ska göra, allt känns svinigt.
Det bästa vore att be henne dra åt helvete, men jag vill inte.
Tanken att förlora henne helt, gör ont.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..