Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har ett bruddilemma

Postat av WhIpZ den 16 September 2011, 22:11
16 kommentarer · 271 träffar
hej.

Har ett problem.

Brud nr 1 (vi kallar henne Sara) är jättekär i mig och är hyffsat snygg. Problemet är att hon varit med min kompis (som jag nästan endast träffar på fester). Jag vill helst vara kompis med henne pga detta.

Hon har sovit över hos mig flera gånger, men jag känner att jag ger henne falska förhoppningar hela tiden (har sagt att det inte kommer bli vi)

Brud nr 2 (vi kan kalla henne Malin) är flickvänmaterial. Jag har bara träffat henne en gång, tror nog jag kommer bli kär i henne om jag träffar henne mycket. Hon har aldrig haft ett förhållande, så hon är ny så att säga. Mycket fin tjej.

Saken är den, imorgon tror Sara att hon ska få sova hos mig imorgon. Men sen messade Malin och frågade om vi skulle träffas hemma hos mig då.

Jag har inte sagt att Sara får komma, men nu måste jag komma på en bra anledning.

Hatar att ljuga, så en vit lögn är väl bra vid det här laget.

Vad skulle du gjort?

Vill ju inte förlora Sara som kompis, hon kommer ju sluta kontakta mig om hon får reda på Malin.

EDIT:
Det blev lite ändrat, det va inte hemma hos mig som jag skulle träffa Malin, utan hemma hos henne. Kanske hjälper?
"Jag kan inte, ska iväg" kanske funkar bättre som vit lögn :>
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..