Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Läskiga saker besöker mig!

Postat av Lill-Friitzzl den 13 September 2011, 06:10
40 kommentarer · 1 393 träffar
Hej! Har haft lite problem senaste månaderna med upprepande drömmar.. Dom är verkligen redigt ruggiga och vet inte längre vad jag ska mig till.. Det värsta är att dom är så galet verkliga, jag vet inte ens om jag drömmer när det händer.. Är 20 år och har blivit nästan onormalt mörkrädd. Jag vågar knappt gå på toan längre nattetid.

Som sagt så pallar jag inte längre ska försöka beskriva drömmarna så gott det går, och eftersom dom är så pass verkliga så sitter dom kvar som ett minne..

När jag skrev dröm 1 så satt jag och rös till ett ex antal gånger och kollade över axeln ännu fler, snälla fragbite hjälp mig. Jag börjar bli paranoid! Har du haft liknande problem? Har du haft sånna här verklighets drömmar?

Dröm 1; Så var det något brevid sängen som, kan man säga "plaska" på marken.. jag hör det och känner den/det andas i nacken på mig men kan inte vända mig om eller försöka försvara mig. Jag försöker skrika på hjälp eftersom morsan ligger i rummet brevid men orden sitter verkligen fast i munnen och skriket blir bara tystare och tystare för varje "hjälp" du får fram tills det bara är en viskning.

Har aldrig fått rysningar så att ryggraden kallnar men det fick jag när jag kände en hand dras över täcket. Jag har vid det här tillfället stelnat till för att ha full koncentration på handen. Som började vid svanken ungefär och rörde sig stadigt uppåt längs min ryggrad. När den har kommit upp till nacken känner jag hur naglarna sakta trycks mot min kalla hud för att sedan riva upp några centimeter till skalpen ungefär.

Jag känner hur blodet börjar rinna och kleta fast i håret och kudden, såret måste ha varit djupt för det var inte någon liten pöl jag låg i. Jag fick panik än en gång och försökte streta imot med all kraft jag har men kommer fortfarande inte någonstans. Bara att lyfta mitt vänstra lillfinger skulle kräva 20 st samuelsons. Jag vet inte hur länge jag har legat och stretat, om det var sekunder eller minuter. Så jätte länge kunde det inte vart iallafall för handen kom tillbaks och smekta nackhåret där den nyss rivit mig upp mot min kind och ner mot min axel.

Den tar tag i min axel och vänder mig på rygg, jag är fortfarande helt förlamad och jag vet det men ändå så försöker jag öppna ögonlocken, till ingen nytta. Jag känner en unken doft som vart starkare och starkare och insåg att den hängde över mig nu. Jag kunde känna flåsningarna imot mitt ansikte och den tog tag i mig, drog naglarna över mina kinder, upp och ner, upp och ner. Tills den stannade upp ungefär under kindbenet. Kändes som den höll där i en evighet. Den tog bort fingrarna från mig. Äntligen! tänkte jag för att sedan känna hur centimeter långa naglar slås in i mina kinder.

Smärtan var olidlig, jag tvingade mig upp och öppnade ögonen, jag såg en svart siluett dra sig igenom dörren. Jag hade vaknat.

Drar dröm 2 nu eftersom jag fått hyfsad posetiv respons samt negativ.

Dröm 2:

Var uppe hos ett par bekanta i dalarna, hade redan sovit som en stock halva natten, vaknar dock till på förmiddagen för att inse att dom jobbar så finns inte så mycket mer än att somna om. Hinner bara lägga ner huvudet på kudden igen för att det där ska ta tag i mig igen.

Känner hur armar och ben låser sig, ligger mot väggen på sidan med dörren på samma vägg som huvudet ligger mot. Jag hör något, små fötter som springer från sovrum nr 1 varav jag ligger i nr 2 på andra sidan utav huset. Det springer ut i vardagsrummet och in i köket, tillbaks till vardagsrummet och in i badrummet. Medans jag försöker att sätta mig upp för att försöka få någon koll på vad det är så hittar den vägen till mitt rum.

Den stannar upp och kan se det framför mig hur den sticker in huvudet genom dörren.. Den står där ett tag som om den kollar på mig. Jag får panik igen och försöker att vrida och vända på mig. Den börjar ta sakta steg mot mig samtidigt som den drar något på väggen, man hörde hur tapeten revs upp djupare och djupare för varje steg den tog.

Då började jag skrika på hjälp igen men samma sak den här gången orden var tunga och blev bara tystare och tystare tills det bara var en viskning kvar. Den tar tag i mig och vänder mig mot den. Nu stretar jag inte imot längre utan jag trodde helt seriöst att jag skulle skita på mig. Försöker att öppna ögonen men det går inte. På något sätt får jag upp ögonen och ligger nu vänd mot dörrens håll och framför mig står en liten flicka i vitt nattlinne och skriker, ögonen är stora som ungefär spottlocket på en snusdosa och ungefär lika svarta (general) och munnen är också förstor täcker ungefär 1/3 utav hennes ansikte. Då vaknar jag med ungefär lika mycket tårar,svett och skakningar jag hade en milisekund innan.
Föregående tråd
Nästa tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar