Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sadface

Postat av rubberduckzilla den 11 September 2011, 13:41
12 kommentarer · 228 träffar
Tjenare alla goa o glada hoppas på att ni mår bra!

Igår var jag och min bästa tjejkompis på samma fest, hon är även mitt EX.

Jag hamnade i bråk och så, inte för att vara cool. Men sen så direkt efter står jag ute o röker och då kommer hon fram och säger att hon glider hem, så jag bara kläcker ur mig " Men dra bara horunge, säger också upp kontakten!" och jag menade inte ett jävla ord det jag sa, jag var upprörd men inte på henne utan den snubben som började bråka.

Kom hem imorse och såg att hon sov hos mig iallafall, hade skrivit en lapp om att hon inte visst om hon någonsin kommer förlåta mig för detta och att vi kanske inte borde ha kontakt, men jag älskar verkligen denna personen och skulle aldrig klara av att inte ha kontakt med henne!

Så snälla fragbite någon som har något tips om vad jag ska göra? Jag har redan bett om förlåtelse och det finns nästan inte så mycket mer jag kan göra. Får liksom skylla mig själv att jag säger något sådant idiotiskt, hatar mig själv för detta!

Hoppas ni förstod vad jag skrev osv, är jävligt trött atm.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..