Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lärare pedofil?

Postat av haXXer98 den 8 September 2011, 21:16
142 kommentarer · 1 201 träffar
Tjenare, min matte lärare är pedofil (tror jag) då han alltid lägger in några äckliga kommnetarer då och då.

Idag drog han te.x Niclas har du gymmat?

-njaa lite dårå?

-Du ser vältrimmad och snygg ut.

-ehmm okej?

Fan sjukt obehagligt men vill fan inte polisanmäla honom då hans fru dog för 2år sen så jobbet är typ det enda han har...

Tycker sjukt synd om honom även om han är äcklig som fan :/

För er som bara sa att det var komplimanger har fel! idag tog han på min mage och så nice nicke ;)

Idag var det sjukaste! Han sa till mig att stanna efter lektionen så jag gjorde det, när alla hade gått så tog han av sig jackan och satt sig mittemot mig och sa att jag skulle kolla honom i ögonen när han pratade med mig
-Nicke du har utvecklats till en mycket speciell person både på utsidan och insidan, och om det är något speciellt så finns jag här för dig.
Sen kramade han mig. Jag gick direkt till rektorn efter detta, han mina föräldrar och rektorn ska prata imorgon update kommer då.

Hur tycker ni jag ska göra?

disk: Har ni någongång varit med om liknande?
Föregående tråd
Nästa tråd

142 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar