Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

flickvän problem

Postat av jyyyyrgen den 8 September 2011, 17:36
89 kommentarer · 469 träffar
tja, gör denna tråd pga jag har lite problem med tjejen som hon inte ens vet om eller något o hoppas att få hjälp av någon god person..

Allt började med att jag träffade en tjej varje helg i kanske 3½ månad, hade skit skoj o vi var verkligen på G(trodde jag) men för att göra denna historien lite kortfattad så kan jag bara säga att denna tjejen utnyttjade mina känslor för en annan hon gillade (halvt kompis med mig) hon sa alltid hur äcklig o ful han var o att hon hatade honom men jag fick ju såklart sen reda på att hon aldrig hatade honom utan hon hatade honom för det han gjort (han höll på med tjejens bästa kompis när hon var i Costa Rica)

så efter det fick jag hjälp av två shyssta tjejer som ställde upp för mig att glömma bort henne o efter en kanske 2 veckor var hn bortglömd, jag tog bort henne från facebook o hennes telefon nummer..

Nu kommer vi till det riktiga problemet..

den 8e augusti har jag för mig att det var så åkte jag o två andra till Onsala om någon vet vart det ligger, nvm..

när vi väl hade åkt en stund så ser jag polaren framför mig tvärnita som om det vore en jävla katt i vägen men han svänger in till kanten o får syn på två tjejer, (varav en av tjejen allt handlar om)

jag hade lagt till henne på fb dagen innan har jag för mig o hon frågar

vem jag var osv o tjejen viskade i sin kompis öra "det är ju han den snygga"

efter det så åkte jag o mina två polare vidare till de vi skulle till

(de vi skulle till var kompisar med dessa två tjejer)

så de ringde oss o frågade om de kunde komma, klart de kunde det o vi hade kul framåt till klockan två när vi skulle hem, glömde säga att min ena polare som jag skulle sova hos den dagen hade haft kontakt med henne över internet o hade hennes nummer

så såg jag att hon hade smsat min polare: Kan jag få fredriks nummer

men han ska alltid vara så sjukt svartsjuk så jag fick ta reda på det själv o började nästa dag sms med henne lite.

Det tog inte alls lång tid innan vi blev tsm, egentligen gick det allt för fort för att kunna lita på henne, vi träffades en gång o smsade i kanske lite mer än 15 dagar, antagligen var jag "blind" när det gäller kärleken o ville att det skulle gå fort framåt utan att jag tänkte mig för.. nu sitter jag i denna situationen att jag inte litar helt på henne..

Hon verkar vara som min förra tjej som jag var på G med,

hon säger samma saker hela tiden att hon älskar mig o saknar mig o hur mkt hon hatar en person som heter Erik, hur ful o äcklig han är men samtidigt så gillar hon hans inlägg, profilbilder osv o enligt mig gör man inte så om man nu hatar en viss person o om det nu stämmer, så det jag undrar är om det är värt o snacka med henne o säga i typ av att jag vill ta en paus o vänta tills jag kan lita på henne men om hon tar illa upp så finns det risk att hon skiter i mig som den förra tjejen, men då vet jag ju att inget av det var på riktigt o att hon inte är värd mig..

Hon kanske älskar mig o så men något som stör mig är att hon snackar skit om denna personen men samtidigt har kontakt med honom, får såna sjuka funderingar bara

Någon som tips på vad jag skulle kunna göra?

disk: har liknande hänt er någon gång?

Kan tillägga att hon är 13 snart 14 o jag är 15
Föregående tråd

89 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 89 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..