Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjort bort mig

Postat av clyf den 7 September 2011, 10:24
37 kommentarer · 203 träffar
Vet inte riktigt vart jag ska börja..

Ungefär i hela Högstadiet så hade jag vart kär i denna tjej,
hon började i 8an i min klass och jag tycker verkligen om henne.
Verkligen helt jävla underbar är hon, enkel att prata med. Snäll, Söt osv. Jag var så feg i nian att jag inte vågade berätta hur jag verkligen kände och blev liksom friend zone'd. Under sommarlovet innan jag skulle börja Gymnasiet så var det fest osv och blev lite mycket att dricka. Slutade med att jag skrev till henne och berättade hur jag kände för henne.
Hon skrev ju tillbaka och undrade vad som hade hänt och varför jag skrev så till henne, hon trodde väl inte jag var seriös..

Dagen efter så fick jag sms av henne och det var så jävla pinsamt tyckte jag, så jag tog bort hennes nummer och slutade skriva till henne.

Nu har det väl gått sisådär 1,5 månad eller nått. Och jag har sett hennes kompisar på spårvagnen och dom liksom kollar på mig som att dom vet. Jag försöker att undvika dom och jag vill inte träffa henne igen.

WAT DO FRAGBITE?

Är jag feg eller?

167 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar