HEJ :D:D:D
Vi ska dra igång en diskussion angående vad ni tycker om kärlek i klassen. De jag menar är att pojke+flicka i samma klass är tillsammans med varandra. Om ni har några åsikter angående Homosexuella så går de också bra, men så länge vi håller oss till ämnet.
Kommer POLL också!
1337 EDIT: Nu på morgonkvisten då jag satt och slösurfade på internet så såg jag att tråden hade "1337" besökare och blev bara tvungen att printa och dela med mig :)
http://data.fuskbugg.se/skalma n02/35495926_leet.png
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min iPhone
#2 Skönt och höra!
#4 Nej inte ska de vara det HaxpeN ;D
#6 Ja, de kan jag hålla med dig om.
#7 Toppen! :)
#8 Säger du så bara för att du inte har/haft någon flickvän eller menar du verkligen det? Jag däremot älskar kärlek!
#9 Beror på hur man trivs ihop, men tack för din åsikt! :D
Jag är tillsamans med, enligt mig, världens bästa tjej och har varit i 10 månader snart.
Men helt ärligt önskar jag att jag kunde stänga av alla känslor jag har o bara leva ensam. Jag är olyckligt kär i min flickvän skulle man kunna säga, ibland är hon världens bästa o ibland är hon bara skit o jag vill bara bort.
Jag orkar inte oroa mig över att hon ska hålla på med någon annan osv. För det skulle hon inte, men hon skulle inte stoppa någon som försökte något med henne o andra sidan.
Flickvänner är skit, tro mig.
Jag gör allt för min tjej, o jag lovar att jag skulle förtjäna den bästa av flickvänner, ändå så hamnar jag alltid med dem här...
Det jag har upplevt av flickvänner är i slutändan bara negatvit, problemet är bara att jag blir kär lätt.
Anyways, ska se om jag hittar den. Tänker man sig scenariot jag beskrev så vet man hur ett förhållande BORDE vara. Och poängen är att är man i ett sådant förhållande så kommer det i slutändan aldrig vara bara negativt.
Skulle verkligen uppskatta lite "tips" haha!
OnT: Jag är tillsammans med en tjej i samma klass som mig och för mig är det helt OK.
Nu förtiden träffas dom några gånger i veckan, sover hos varandra och fikar osv.
Visserligen gick dom inte samma klass men dom spenderade fruktansvärt mycket tid med varandra och det är inte hälsosamt imo. Just saying.
kärlek är det finaste o det mest underbaraste som finns i livet
men troligen så har du inte upplevt den känslan?
att ha sex med den du verkligen älskar, det är två stora skillnader på att ha ett one night standing eller med en man verkligen älskar
Det är lite si sådär. Från person till person.
Är du en avundsjuk typ så är det kanske inte så bra när du ser din flickvän gå runt med massa andra av dina egna kompisar?
Men det har ju många plus såklart. Träffas varje dag i skolan. Kan ge henne på toan (?) umgås, fika på raster osv!
Hoppas du är nöjd med mitt svar! Kanin Lort