Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Innehållet talar för sig själv

Postat av anonymR den 5 September 2011, 14:44
22 kommentarer · 263 träffar
hej fellas. är de lugnt om jag skriver av mig lite? jag antar det eftersom jag sett ett flertal trådar där killar/tjejer skriver av sig om ny/gammal/bruten kärlek och jag är en utav dem.

Vet inte hur jag ska bygga upp den här storyn för att tillfredställa er läsning men ge mig ett försök.

År 2009 vart jag tillsammans med en tjej, vi kan kalla henne för Julia. Hon är vacker, riktigt vacker och vi höll ihop i dryga två år. Visst har det kommit tjafs hit och tjafs dit men vi har ändå delat underbara stunder mest av tiden tillsammans och jag kan säga er att vi var med varandra jämt, vi kunde vara med varandra 100 dagar i streck, sen var vi ifrån varandra 1 dag sen så 100 dagar igen osv. Anledningen till att det har tagit slut vill jag inte säga men vilket som.

Jag har absolut inga känslor kvar för henne, men tankar på henne, tankar på oss kan smärta en aning för att jag har svårt med tanken på att hon skulle bli någon annans någon annan dag och dela de vi delade med någon annan.

Men jag kommer ju göra desamma för liksom life goes on right? Men nu... situationen jag nyss satte mig i... för nån helg sedan så var de meningen att jag och mina polare skulle ut och festa, (vi går i samma klass) jag droppade det och gjorde annat istället, men dem drog vidare och sen visste jag inte mycket mer vad som hände.

Några av dem hade ingenstans att sova och jag hade ingen aning om vart dem skulle sova heller, men vissa av er som läser detta just nu kanske inser och tänker "Fuck no, hans polare sov hos hans brud! varför skulle han annars ha snackat om bruden tidigare?" och ja, de är så det ligger till. Jag luskade fram på något random sett, det var inte ens tänkt att jag skulle veta detta men mina två polare + en polare till dem sov hos mitt ex. Är inte arg för att dem sov där utan jag är förbannad för att ingen har sagt något till MIG.

Det jag nu undrar är varför dem inte säger något till mig?

Vad har jag gjort dem ont? ingenting.

Är dem rädda för mig? inte vet jag.

Men istället för att deppa ihop över att man hade såna "vänner" så har jag tänkt mig att istället bara skita i dem, visst dem går i samma klass som mig men de skiter man väl i? Dem kommer låtsas som ingenting och hoppas på att jag inte vet något och då får dem väl köra på det, men dem kan ju ha jävligt klart för sig att jag inte kommer finnas där heller.

Disk; Vad tycker ni om dessa "polare"?

Tar jag det bra eller hur borde jag ta detta?

Borde jag reagerat annorlunda?

Diskutera allt bara och ja, ni får gärna säga exakt vad ni tycker och tänker.

förlåt för eventuella stavfel, men dem är gratis!

Tack för mig / ANONYM.

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..