Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med en brud

Postat av sizta den 5 September 2011, 01:43
9 kommentarer · 245 träffar
Tjena, Jag behöver hjälp med den här bruden! Jag och 2 polare hade vart på en krog och bestämde oss för att gå till en annan, På vägen kom det fram en tjej och fråga mig om en cigg, jag sa att jag inte hade några sedan frågade hon om jag ville följa med henne och köpa cigg så jag dissade mina polare en stund.

Vi hamnade tillslut i hennes studentlägenhet och hon va på som fan, det ena ledde till det andra och vi hade sex. Innan jag gick så fick jag hennes nummer och hon sa att jag skulle smsa dagen efter.

Jag smsade dagen efter och fråga om vi skulle träffas eventuellt gå ut den kvällen också och ta nån öl på krogen, men hon svarade att öl inte hade varit så gott just nu. Har pratat med henne lite på facebook och smsat lite med henne men hon verkar inte speciellt intresserad :( alltid jag som får börja konversationen osv. Men när vi väl har börjat prata så verkar hon lite mer intresserad.

kan tillägga att hon är ett år äldre än mig.
Vad tror ni? är hon intresserad av mig men spelar svårfångad eller är hon inte intresserad?
Bjuder på stavfel och särskrivningar :)
Föregående tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..