Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dilemma

Postat av GalneGunnar den 3 September 2011, 11:17
13 kommentarer · 248 träffar
Tjenamors!

Ja , jag har liksom lite beslutsångest över en sak.
Varför jag tar upp det med er , det har jag tyvärr inget svar på.
ni kanske har nå roliga eller schysta tips att komma med (:
det är vad jag har sett tidigare då.

Men iaf, nu ligger det till såhär att, jag har då träffat två brudar inom loppet av en vecka.

Den ena är en lite äldre kvinna, ålder vill jag inte säga nu direkt. Men för att ni ska ha en aning så är hon iaf 5 år äldre , mer säger jag inte haha. Jag är 20 förövrigt. Hon bor en bit bort från där jag bor. Men hon vill iaf att jag ska komma till henne över en helg. Så kunde vi sätta oss på något skönt ställe och vicka några glas, lära känna varandra. Sen blir det att slagga kvar hos henne.
Jag måste även säga att denna brud är verkligen skit snygg, jag träffade henne på en krogenrunda, vi började snacka lite och bytte nummer. Då hade jag ingen aning om hur gammal hon var, det fick jag reda på efter en tids messande med henne (:

Nu till den andra tjejen som är lika gammal som mig, skit snygg. Träffade henne samma kväll som jag träffade brud Nr1. Fast på förfesten, visste vem det var men hade typ aldrig snackat med henne direkt. Inte mkt iaf, det ena ledde till det andra så låg vi där och strula, båda var jävligt fulla vill jag tillägga.
Nu den senaste tiden har vi snackat på sms, och kommit överens om att träffas över en lunch för att snacka och kanske hitta på något efter.

Problemet är bara att båda dom här brudarna vill träffas över samma helg och alla vi 3 jobbar och har inte så mkt tid att träffas några andra dagar.

Vet inte vem av dom jag vill vara med över helgen :(

Har ni några tips och komma med, hur jag ska göra ?

Disk: Har ni dejtat en brud som är 5 år+ äldre än er?
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..