Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mitt ex..

Postat av FizzyBoone den 1 September 2011, 18:32
7 kommentarer · 435 träffar
Behöver skriva av mig lite så om någon hade några bra tips på vad man kan göra eller egna erfarenheter är det väldigt uppskattat.

Anyway var tillsammans med henne i 6 månader och jag gjorde slut med henne i början av Juni iår, hon är 16 jag är 18.
Jag gjorde slut för jag kände att jag var varken fysiskt attraherad eller kände att hon var en person som kunde ge mig något och hela förhållandet kändes väldigt oseriöst från min sida. Jag vet inte hur man skall beskriva detta utan att låta dryg / äckligt självsäker eller liknande för jag är inget av det.. men Jag är för "bra" för henne, hon är beter sig fjortis, hon är korkad, dåligt självförtroende, mullig och väldigt osocial i verkligheten men på sms/telefon kan hon aldrig hålla käft.

Efter jag gjorde slut kändes det bra och jag visste direkt att det var rätt beslut, jag träffade andra tjejer och hade "a good time" så att säga, och på något sätt fick mitt ex reda på att jag hade legat med en annan tjej, hon blev då helt manisk och började ringa mig varje dag och grät och skrek bad mig dra åt helvete osv.. hon tog bort mig från facebook och sa att hon aldrig mer ville prata med mig. Fine tänkte jag, sen tog det 2 veckor och hon försökte ta kontakt med mig igen.
Jag märkte direkt vad hon försökte med hon försökte göra mig svartsjuk genom att hela tiden säga att hon umgicks med andra killar som jag vet vilka det är. Jag skrattade åt det då hon umgicks med typ feta volvoraggare och andra sluskar.

Nu gick jag lite utanför ramarna om vad jag hade tänkt säga men anyhow, det känns liksom som att jag inte vill att hon skall träffa någon annan. Jag är lixom inte kär i henne har verkligen inga känslor kvar, jag blir inte svartsjuk när hon försöker heller tycker bara det är patetiskt.

Men samtidigt känns det liksom konstigt när hon umgås med andra killar, är det så att jag har ett sjukt kontrollbehov över folk som varit mig nära? eller är det helt enkelt så att jag inte vill att hon skall träffa någon bara?

Jag är ganska lost just nu och stör mig på att detta spökar för mig då jag vet att jag egentligen inte bryr mig. Så Fragbite jag vänder mig mot er för hjälp att få dessa tankar och irritationer ur mitt huvud :)
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..