Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt liv.

Postat av M.J.K den 19 Augusti 2011, 14:34
13 kommentarer · 264 träffar
Hej

Vill bara skriva av mig lite just nu. Jag tycker att mitt liv är lite jobbigt nu. Tänkte att jag ska berätta lite om det, bara för att skriva av mig.

Så jag har typ 4-5 vänner som jag oftast hänger med eller 4 vänner jag alltid hänger med och typ två som alltid då och då är med men de är ändå med i gänget.

Vill inte säga namnen men mina 4 vänner består av en person som står mig väldigt nära. Han spelar mycket wow och ibland så vill han inte ens gå ut. 2 av de 4 är mina bröder och båda har flickvänner som de alltid är med. En av mina bröder är 22 idag faktiskt! Den andra är 15, så han är yngre mig. Den 4:e av mina bästa vänner är min 22-åriga brors flickvän. Hon är alltid med oss.

Jag är den enda 94:an i gänget. Alla andra är 96:or och sen min äldre bror är ju äldre.

Men det jag är mest less på är att min bröder har flickvänner och då är det ju mest så att jag sitter här och kollar serier och sitter på fragbite. Och jag vill hitta en flickvän, är väldigt less på att vara singel. Jag har hittat en som jag gillar men jag vet inte vad jag ska säga eller något för hon verkar väldigt ointresserad eller bara allmänt kall. Så jag vet inte vad jag ska göra åt det.

Jag bor i ett hus på min familjs gård som är nästan mitt i stan. Huset är ganska gammalt och ganska litet. Det är två rum och kök. Ganska läskigt här då det är ganska gammalt.

Förlåt om texten är rörig men jag skrev bara vad jag ville få ut ur skallen.
Det är inte riktig diskussion i texten så ni kan ju kommentera om ni tycker att mitt liv just nu är som jag tycker det. Ni kan ju även skriva det vad ni tycker är skit.

Söker inte empati från någon av er eller dylikt. Ville bara skriva av mig.
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..