Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sitter i skiten.

Postat av briitann1 den 19 Augusti 2011, 03:09
48 kommentarer · 296 träffar
Tja sitter här nu helt skakig i hela kroppen. Jag var på en privatfest långt ifrån där jag bor för ett par veckor sedan.

Träffade en tjej där som jag började snacka med efter att hon hade frågat mig om en cigg. Satt och snackade och hade jättetrevligt tillsammans. Festen började rundas av och alla började dra hemåt.

Bruden jag snackade med sa att hon skulle börja på JB nu till hösten så jag antog att hon var 95a. (jag är 91a)

Vi bestämde oss för att vi skulle dra hem till mig och slagg och ja ni vet resten..

Nu har jag snackat med tjejen ganska mycket och jag tycker att hon är trevlig osv. Men sen när vi skrev till varandra idag via sms så berättade hon att hon är 97a!?!

Viktigt att påpeka är att hon inte ser ut som en 97a utan som en 95-93a där emellan. Välutvecklad osv..

Så vad fan ska man göra nu? känns som om att jag verkligen sitter i skiten om någon får nys om detta=/

Hjälp mig Fragbite :(

Ingen myt hoppas ni förstår det.

MVH briitann1

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..