Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Husdjur, vilket?

Postat av M.J.K den 15 Augusti 2011, 23:01
27 kommentarer · 483 träffar
Hej fragbite! :)

Jag har då bestämt mig för att köpa ett husdjur. Vill inte ha en hund eller en katt utan typ en sköldpadda eller en fisk eller dylikt. Jag skulle aldrig i hela mitt liv kunna ha en orm eller en spindel. kanske en ödla om den inte kan bitas eller så, men annars aldrig. Jag vill ha något fridfullt, har hört att fiskar och sköldpaddor är så lugna så det förs över.

Det jag då vill veta är om det är lätt att ta hand om sköldpaddor och fiskar. Alltså jag vill helst ha en sköldpadda men om dom är jobbiga att ta hand om så kan jag tänka om.

Så vilket är lättast att ta hand om?

Skriver detta ganska snabbt för jag åker imorgon och tittar på djurmagasinet. Så skulle uppskatta svar nu under kvällen.

Svara gärna i pollen.
Bjuder på stavfel och tack på förhand!

Jag vet att detta inte är ett djurforum eller dylikt men jag vill inte komma helt oförberedd till djurmagasinet imorgon. Så onödiga kommentarer undanbedes :)

Lättare att ta hand om?

36 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar