Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Morsan osv :P

Postat av SKRMPP den 15 Augusti 2011, 21:15
108 kommentarer · 326 träffar
Hej hej Fragbite! :D

Känns lite surt nu! Fick pengar idag från försäkringsbolaget för ett ärr på fingret. 3500kr, inga större summor men iaf något. Hursomhelst, har länge gått och sparat pengar till en ny dator och är just nu uppe i drygt 3000.

När jag hade läst igenom kuvertet från försäkringsbolaget så sa jag "Yes, nu har jag snart råd med en ny dator!" Då säger morsan såklart: "Glöm det, dom här pengarna får du när du blir 18" (är 15) Då blir jag nästan lite småarg och säger: "Men vafan mamma! Varför kan jag inte få ta pengarna nu? Det är ju inga jättesummor precis! Om det vore typ, 10000 då skulle jag ha sparat dom. Men nu har jag gått och spanat in datorer i snart tio veckor! "Det spelar ingen roll" säger hon kyligt...

Alltid varit såhär, mina föräldrar förväntar sig att jag ska hålla på med "riktiga" jobb som t.ex bilmekaniker osv. Aldrig har mina intressen för photoshop eller MM spelat någon roll. Allt har vara cirkulerat kring min bil och hockeyälskande lillebror. Morsan försöker göra allt hon kan för att få mig att varken hålla på med eller köpa en dator. Blir så jävla ARG!!!!

Snälla fragbite! Kom med argument om varför jag ska få mina pengar från försäkringsbolaget! :)

MvH/ Satyg

Edit: Har satt ihop en lista med argument, ska försöka powerpointa ikväll. Update kommer! :)

108 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 108 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..