1
Gjorde slut för ett år sedan ångrar mig.
Postat av Xyxz den 15 Augusti 2011, 21:07
33 kommentarer · 8 090 träffar
Jag gjorde slut med flickvän för ungefär ett år sedan. Jag fattar inte varför... jag bara känner för henne än. Jag krossade verkligen hennes hjärta men jag älskade henne så otroligt mycket också. Jag liksom bara ville träffa nytt folk. Jag blev rädd , hon sa att vi skulle vara tillsammans för evigt, gifta oss osv. Jag ville ju träffa nytt folk , studera vidare inte bara vara fast vid en tjej hela livet. Men nu efter har hon träffat en ny och alla tjejer som jag har träffat har jag bara haft sex med och sen har jag brutit det för jag har aldrig känt likadant för någon person som jag gjorde för henne. Det känns som att jag aldrig kommer att hitta någon person som jag kommer känna likadant för... jag började ångra mig efter ungefär ett halvår men ville inte säga någonting till henne och efter 10 månader så skaffade hon sig en ny och jag sitter kvar här och bara har engångsligg eftersom jag inte hittar någon ... snäll hjälp mig , någon som har varit med om samma sak som vet om det ändrar sig ? kommer jag någonsin träffa någon likadan igen ..?