Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska jag berätta att jag gillar henne?

Postat av schmetterling den 14 Augusti 2011, 09:45
7 kommentarer · 219 träffar
Hej

Nu är det så att jag har precis avslutat mina kurser i Kina, Beijing. För dryga två veckor sen, en kväll träffade jag en tjej som jag är förälskad i.

Kvällen jag träffade henne tyckte jag inget speciellt om henne men däremot när vi åt lunch tillsammans dagen efter så glöd mitt intresse till. Sedan dess har vi gått ut på tre dejter och snackat om allt möjligt. Igår var vår senaste dejt och våra konversationer blev ganska intima. Vi flörta med varandra och hon börja tala om hennes förra pojkvän samt fråga om min typ av tjej. Jag märkte att hon blev väldig nervös eftersom hon slet sönder sin starbucks mugg och hennes ögon skiftade mot andra håll.

Nu är det så att jag återvänder till Sverige om två dagar och funderar om jag imorgon ska förklara till henne att jag är super super kär i henne men att hon inte behöver bry sig om det jag säger eftersom jag vill inte lägga på för mycket press på henne. Men jag känner att jag borde få något sagt iallafall. Får ingen sömn alls...

Hon är Korean och jag har hela tiden funderat på att fortsätta min utbildning i Seoul i Syd Korea om något år och åtrrvänder till beijing nu under vintern. Hon är kvar i ett år till...

Tacksam för svar!

Ja eller nej?

29 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..