1
Dumpat tjejen
Postat av Randomzish den 11 Augusti 2011, 01:22
76 kommentarer · 302 träffar
Har precis dumpat tjejen pga att hon och hennes kompis hade suttit på chatroulette och camat med en annan kille i deras ålder, dem hade sen addat varandra på msn och camat där, dem hade då sagt till han att visa snoppen, då gjorde han det ifall dem visade BHn, sagt och gjort, sen om han började runka skulle dem visa brösten, fast enligt henne gjorde dem aldrig det.
Kan inte tänka mig ett liv utan henne, men kan fan inte lita på henne nu.
Mår verkligen piss och är skit less,arg och mår skit
gjorde jag det rätta fragbite?
Edit: Haha vad ironiskt, gjorde slut med henne idag igen.
Nu har hon gjort nästan samma sak. Dock tidigare än det jag skrev om i tråden. Fast har inte fått reda på det förens nu, ska sammanfatta lite kort vad som hänt.
Hon och hennes kompis(samma kompis som jag nämnt i tråden) har tydligen gjort en fakemsn, och skrivit till nån random snubbe, sen har dem börjat flörta, och han har visat sig i cam (inte dem) vet inte exakt vad han gjort i cam men det är nog lika bra att jag inte får reda på det.
Sen har hon(mitt ex) gett ut sitt riktiga telefon nummer till han, och dem hade pratat vidare i telefon, och förmodligen flörtart med varandra.
Så nu är det slut, kommer aldrig ta tillbaka denna tjej igen. Move on to next one!
Kan inte tänka mig ett liv utan henne, men kan fan inte lita på henne nu.
Mår verkligen piss och är skit less,arg och mår skit
gjorde jag det rätta fragbite?
Edit: Haha vad ironiskt, gjorde slut med henne idag igen.
Nu har hon gjort nästan samma sak. Dock tidigare än det jag skrev om i tråden. Fast har inte fått reda på det förens nu, ska sammanfatta lite kort vad som hänt.
Hon och hennes kompis(samma kompis som jag nämnt i tråden) har tydligen gjort en fakemsn, och skrivit till nån random snubbe, sen har dem börjat flörta, och han har visat sig i cam (inte dem) vet inte exakt vad han gjort i cam men det är nog lika bra att jag inte får reda på det.
Sen har hon(mitt ex) gett ut sitt riktiga telefon nummer till han, och dem hade pratat vidare i telefon, och förmodligen flörtart med varandra.
Så nu är det slut, kommer aldrig ta tillbaka denna tjej igen. Move on to next one!