1
Tjejer sårar bara en.
Postat av mengereda den 7 Augusti 2011, 04:50
133 kommentarer · 1 220 träffar
Hellü där ute.
Om ni undrar vad denna tråd är till för, så är min fråga till er.
* Hur många av er är lyckligt kära med den "rätte?"
* Vilka söker fortfarande kärleken?
* Men sist Hur måna utav er har blivit "heartbroken." Dvs exet dumpa dig, och det har du svårt att glömma?
Jo, jag själv har upplevt sista frågan.
Kan ju börja med att för snart ett år sedan så blev jag dumpad ganska hårt i ett förhållande som var 1½ år.
Tills dagen då hon lämnade mig, för att någon timme senare ta en annan.
Sedan så har jag haft kontakt med en tjej som helt plötsligt tog kontakt med mig från ingenstans. Där hon senare sa att hon var förälskad i mig och massa sådana saker, att jag var i hennes tankar vart hon än gick.
Men det slutade med att hon tog bort mig från facebook, slutade svara på meddelande jag skrev helt plötsligt.
Det var då jag insåg att jag också är förälskad i henne, men gjorde ett ganska dumt misstag som skrev "Dra åt helve*e!" och sedan blockade henne från msn.
Tror ju knappast hon kommer försöka få tillbaka kontakten, och det är lika bra för mig att gå vidare.
Är 18 för er som undra.
Så till diskussion. Vilka av er har fått sitt hjärta krossat utav den som verkade vara "The truly love."
Om någon tjej läser detta, så är min fråga.
Upplever ni samma sak från oss killar? Eller vad är eran bild utav killar?
Har inte kunnat sova något, så stavfelen får ni kasta på era ex som lämnat/sårat er.
Känns skönt att få skriva av sig i vilket fall.
Om ni undrar vad denna tråd är till för, så är min fråga till er.
* Hur många av er är lyckligt kära med den "rätte?"
* Vilka söker fortfarande kärleken?
* Men sist Hur måna utav er har blivit "heartbroken." Dvs exet dumpa dig, och det har du svårt att glömma?
Jo, jag själv har upplevt sista frågan.
Kan ju börja med att för snart ett år sedan så blev jag dumpad ganska hårt i ett förhållande som var 1½ år.
Tills dagen då hon lämnade mig, för att någon timme senare ta en annan.
Sedan så har jag haft kontakt med en tjej som helt plötsligt tog kontakt med mig från ingenstans. Där hon senare sa att hon var förälskad i mig och massa sådana saker, att jag var i hennes tankar vart hon än gick.
Men det slutade med att hon tog bort mig från facebook, slutade svara på meddelande jag skrev helt plötsligt.
Det var då jag insåg att jag också är förälskad i henne, men gjorde ett ganska dumt misstag som skrev "Dra åt helve*e!" och sedan blockade henne från msn.
Tror ju knappast hon kommer försöka få tillbaka kontakten, och det är lika bra för mig att gå vidare.
Är 18 för er som undra.
Så till diskussion. Vilka av er har fått sitt hjärta krossat utav den som verkade vara "The truly love."
Om någon tjej läser detta, så är min fråga.
Upplever ni samma sak från oss killar? Eller vad är eran bild utav killar?
Har inte kunnat sova något, så stavfelen får ni kasta på era ex som lämnat/sårat er.
Känns skönt att få skriva av sig i vilket fall.
Har du fått ditt hjärta krossat någon gång?
476 personer har röstat