Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Komma över mitt ex.

Postat av zzafari den 7 Augusti 2011, 02:47
52 kommentarer · 344 träffar
Tjenare fragbite, dystra tider just nu för mig.

Min flickvän gjorde slut med mig för en annan kille för ungefär en månad sedan, och jag är helt knäckt. Jag har börjat träffa och prata med andra brudar och försöker få tankarna i andra banor. Men för er som varit i dessa dalar vet att det är en bit upp för berget.

Drog en ragemode för en vecka sedan, tog bort henne från fb, msn, mobil - You name it. Men fortfarande finns hon kvar i mina tankar. Det värsta är nog att hon verkligen bryr sig inte, hon skrev 2 dagar innan att hon var så glad att hon hade mig i sitt liv och att hon älskade mig sjukt mycket.
Sedan åkte hon till sitt land och slutade höra av sig, när hon kom hem lyckades jag luska fram att hon hade träffat en kille som hon började gilla direkt. Vilken idiot.

Vill skriva något till henne, något som verkligen tar och vrider om i henne. Vill att hon ska förstå hur jag mår.

Jag behöver hjälp Fragbite, vad ska jag göra?
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar