Tjenare fragbite, dystra tider just nu för mig.
Min flickvän gjorde slut med mig för en annan kille för ungefär en månad sedan, och jag är helt knäckt. Jag har börjat träffa och prata med andra brudar och försöker få tankarna i andra banor. Men för er som varit i dessa dalar vet att det är en bit upp för berget.
Drog en ragemode för en vecka sedan, tog bort henne från fb, msn, mobil - You name it. Men fortfarande finns hon kvar i mina tankar. Det värsta är nog att hon verkligen bryr sig inte, hon skrev 2 dagar innan att hon var så glad att hon hade mig i sitt liv och att hon älskade mig sjukt mycket.
Sedan åkte hon till sitt land och slutade höra av sig, när hon kom hem lyckades jag luska fram att hon hade träffat en kille som hon började gilla direkt. Vilken idiot.
Vill skriva något till henne, något som verkligen tar och vrider om i henne. Vill att hon ska förstå hur jag mår.
Jag behöver hjälp Fragbite, vad ska jag göra?
Försök ha en så positiv inställning till livet du kan i allmänhet just nu, ta vara på alla chanser du får, alla roliga aktiviteter osv.
Ändra på tankesättet du har placerat dig i och inse att du inte förtjänar att må så pass dåligt över någon som henne.
Är du säker på att du vill ha henne tillbaka, se till att låta henne vara och ignorera allt som har med henne att göra. På ett eller annat sätt kommer hon vilja söka kontakt med dig, då har du ett dilemma, att ta tillbaka henne när du förhoppningsvis gått vidare - Eller helt enkelt strunta i det och köra på.
Tro mig, det löser sig - Om du vill?
#4 Min inställning i livet har alltid varit god och kommer alltid att vara. Men att se henne med en annan kille känns, betyngande..
Ena stunden är det som att hela världen rasat, och andra stunden bara ilska. Förmodligen går jag igenom förnekelsestadiet, eller nåt..
Jag ska låta bli att prata med henne, ska inte göra något för att få hennes uppmärksamhet. Dock skulle jag vilka skriva något till henne, mest bara för att få detta "sista" avslut. Och det ska helst vara något som verkligen få henne att förstå.
Det jag mest är förvånad över hur omogen hon är. Säger man till någon att man älskar den, då börjar man inte gilla en annan 2 dagar senare. Hon är 16, jag är 15. Den nya killen är 97a. Dvs 14(?).
Jag vill ha ett seriöst förhållande, dock är nog inte detta möjligt i min ålder.
Låt henne komma till dig efter det, men tänk efter om det verkligen är värt det. Annars kan du ta dig igenom det med lite ilska och extra vilja. Det är inte så svårt, det är enklare att vara arg istället för sorgsen.
Ska du hålla på sådär får du hålla dig till lunarstorm. Tack!
Försök träffa andra brudar iaf, eller vara så mycket med polarna så mycket som möjligt och hitta på rolig heter! iaf, lycka till man!
Ja, sålänge jag är sysselsatt så går tankarna till annat. Det är såhär på kvällskvisten att man börjar tänka på hur man egentligen har det, och då kommer man lätt iväg och tänker på hur man hade det med henne.. Tuvärr. :(
Men Dude de här fixa vi för fan :) !
http://www.youtube.com/watch?v =jhoL-ITFXLk
Antingen ältar du henne direkt eller så skjuter du upp ångesten genom att sysselsätta dig. Kröka och rök gräs med måtta när livet e hårt. Annars häng med vänner.
Lyssna på denna http://open.spotify.com/artist /0wz0jO9anccPzH04N7FLBH
Ska skriva en text till henne. Får se hur det går.
Tack för låten btw, riktigt skön!
Blev lämnad på nyår av mitt ex, vi hade varit tillsammans i 2år. Det är jobbigt i början, men det går över efter ett tag. Jag trodde aldrig det skulle göra det heller då. Sen några månader efter träffade jag en ny tjej o nu mår jag bättre än någonsin.
Hon hade inte haft något seriöst innan, men nu efter vi lämnade varandra har hon legat med minst 5st o fått ett sort hor-rykte. Söker bekräftelse enligt mig, det får mig bara att må ännu bättre.
Tänk på allt det dåliga i förhållandet, allt kan inte ha varit perfekt. Det går över, tufft i början men tro mig det går över.
En tjej som träffar en ny kille bara sådär snabbt är uppenbarligen inte värd dig, så ignorera henne och gå vidare! Hoppas verkligen allt löser sig, lycka till dude! :)
Kommer nog aldrig riktigt att komma över henne, fast jag har en ny.
SITT INTE INNE HELA TIDEN, FÖRSÖK FÖLJA MED DINA POLARE UT SÅ OFTA DET GÅR OCH LIGG INTE I SÄNGEN OCH TÄNK!
Detta gjorde jag. Jag dumpade min brud av personliga skäl (fick reda på att hon gjort en massa skit bakom min rygg, inte otrogen men andra saker), vi var ihop ungefär 1½ år och jag blev så jävla förbannad, tog bort all kontakt med henne som gick, sa allt hemskt jag kunde komma på, tog bort all kontakt med hennes familj osv.
Låg därefter hemma varenda dag ensam, mina polare bad mig komma till dem och festa, hänga osv. men jag sa alltid nej för att jag var nerstämd och kände ingen lust att göra någonting.
Gick in i en depression där jag låg sängliggandes i veckor och fick knapra antidepressiva, tänkte bara på henne hela tiden tills jag bad henne komma över, hon som saknade mig och faktiskt älskar mig fast hon gjort misstag kom över och vi blev ihop igen.
LIGG INTE SÄNGLIGGANDES FÖRFAN!
Stör mig enormt på svaga och gråtandes människor, som du.. Asså fattar inte HUR du INTE kan komma över henne? HON VILL INTE HA DIG! Hon knullar någon annan medans du ligger och lipar i sängen.. Tönt.
1.
Bär DC-skor, bakåtvänd keps och lyssnar på Eddie Meduza
2.
Aldrig haft en flickvän
Skrivet med min iPhone
Har ett stabilt förhållande sedan 1år och 3-4 månader tillbaka, något mer?
http://www.youtube.com/watch?v =6a1vLOpIZu8
hoppas den skänker dig lite tröst i tuffa tider!
3.
Är mytoman
Enda sättet som verkligen hjälper är att ligga runt - hur trashigt det än låter så är det enligt mig de snabbaste, och de effektivaste för att komma på andra tankar.
Tog mig ett bra tag att komma över henne (1½ år sen vi gjorde slut nu) och nu är man en sån där gris som ligger runt i brist på annat.
Fick dock höra av hennes bästa kompis att hon fortfarande har känslor för mig förra helgen, HAH IN YOUR FACE BITCH! :D
Lyssna på denna istället
http://www.youtube.com/watch?v =jhoL-ITFXLk
Positiv musik för en positiv publik