Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Göra slut, eller nåt...

Postat av nooblet den 4 Augusti 2011, 20:36
77 kommentarer · 195 träffar
Tja.
Jag sitter i en jävligt jobbig sits och har gjort det i nån månad nu.
Det är såhär att jag är förlovad med min flickvän sen 8 månader tillbaka, men nu det senaste så har jag börjat gå ut en del och börjar umgås med mina gamla tjej kompisar igen och känner att jag vill kunna umgås med vilka jag vill & festa efter mina behov och gränser, det var lixom mitt liv innan henne, men det finns ett STOOORT problem.

Problemet är att min flickvän är värsta kontroll freaket. Hon ska ha full kontroll över min telefon, jag får inte smsa med vilka jag vill, jag får INTE gå ut om jag inte typ "hotar" med att jag inte kommer palla att va tsm med henne om jag inte får va med mina kompisar, då kan hon gå med på det men då ligger hon och lipar hela kvällen & spammar sms om att jag är otrogen & all möjlig skit fast jag inte ens rört en annan brud. Jag känner verkligen att jag inte pallar detta mer, men hur FAN ska jag göra. Jag kan verkligen inte med att dumpa henne för det är jag värdelös på och har alltid vart med alla mina förhållanden, men hon jag är tsm med har varit kär i mig i 4 år tillbaka så det är kaaaaozz. WHAT THE FUCK TO DOOOO????
Föregående tråd
Nästa tråd

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..