Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vill hon?

Postat av aka pod den 3 Augusti 2011, 01:58
98 kommentarer · 325 träffar
Hejsan fbare.

Sitter här och smsar/skriver med en tjej som jag träffade på en fest. Först när vi sågs så fastna våra blickar direkt, jag tittade på henne hela tiden och hon tillbaka. Så jag satte mig bredvid henne och tog en cig och började prata. Vi snackade länge och kom närmare varandra samtidigt som vi satt vid runt 20 andra runt ett bord! Hon la sen sin hand på mitt lår och klia lite med naglarna. Sen reste hon sig upp och drog mig i tröjan och jag följde med. Vi gick upp på "the privacy room" och började strula. La oss i sängen och efter ca 2 min reste hon sig bara och gick därifrån. Jag gick ner igen och hon stod med några kompisar. Jag bad henne komma och vi snackade. Det visade sig att hon inte kommit över sitt X än och hon var inte tjejen som hookade på fest. Förstod och vi stod och snacka skit i säkert en timme och fick riktigt bra kontakt. När hon skulle dra hem så gav hon mig mobilen, den var på "ny kontakt" och jag gav henne mitt nummer.

Direkt efter så fick jag smsen "Hellooo" och "Skyll dig själv om du gör någonting med någon annan ikväll".

Efter det så har hon sagt saker som "inge mysigt att ligga i sängen själv, kom gose" och "När kan du smsa, skittråkigt ju.."

Är ensam hemma torsdag till lördag och har funderat på om man ska bjuda över henne, har dock inte modet då jag är väldigt blyg utav mig. När jag väl lär känna folk kan jag vara hur skämmig(?) som helst och göra nästan vad som helst utan att vara något som helst blyg

Tack för seriösa svar.

Cya

98 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 98 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..