Tja Freggabajt! Känner att jag ska skriva av mig lite efter helgens bravader.
3
Här kommer lite halvtaskig styckeindeldning och grammatik!
Jo! Det var så här i Fredags att min polare (vi kan kalla honom Linus) frågade om jag ville med ut på krogen, jag kände att jag kunde följa med då jag ändå inte hade något planerat.
Väl på krogen så träffar jag massa andra polare så det var riktigt nice, träffade även mitt ex som varit otrogen så det var ingen party höjare direkt. Iallfall så kom Linus fram till mig och undra om det var lugnt om han drog till sin tjej, ja visst svarade jag, det var massa här som jag kände så det var lugnt.
Jag går och sätter mig vid en kille som vi kan kalla Jesper. Jag känner honom genom en gammal barndomskompis men vad jag vet om honom så är han schysst osv så det var chill. Helt plötsligt så kommer en RIKTIGT fin brud fram till Jesper och han sliter sig till henne och säger med full röst "Det här är min lilla flicka". Hon suckar lite och sätter sig i hans knä. (I know for a fact att tjejen inte är hans flickvän, utan att han säger så om alla tjejer.)
Jag föreslog i alla fall att vi skulle gå ut och sätta oss för att jag ville röka, (Vi kan förövrigt kalla tjejen för Lina). Jag går först sedan kommer Lina och sist Jesper. Det är förbannat trångt påvägen ut eftersom så många skulle in så jag väntar lite och känner då en hand som smeker lite lätt på min arm, jag blev lite förvånad först men tänkte inte mer på det efteråt.
Vi sitter utanför och skrattar och dricker osv, träffade några fler som vi kände gemensamt och pratade lite med dom. Efter ett tag så börjar Jesper prata kukstorlekar och jämför och har sig. Efter ett tag så säger han även att "Micke" (vi kan kalla mig Micke) har en jävligt stor kuk har jag hört!
Jag tittar lite förvånat på honom och sedan på Lina. Hon tittar på mig med världens kåta blick och jag bara flinar tillbaka i tanken av att Jesper trollar. Jag kom sedan på att Jesper har legat med mitt ex och han hade tydligen frågat henne ifall min var stor.
Jag Lulzade lite men tänkte inte mer på det, efter en stund så säger Jesper att han måste gå på toa och då ser Lina sin chans. Hon sätter sig i mitt knä och börja trycka sig närmare mig. Hon drar undan sitt hår och blottar sin hals som jag direkt börjar att kyssa. Undertiden jag kysser henne och smeker henne på låret så börjar hon leta sig fram mellan mina ben. Jag känner direkt hur det reser sig och hon hittar den och klämmer och känner lite, sedan kollar hon på mig med en riktigt kåt blick och börjar smeka på mig.
Rätt som det var så SPRINGER Jesper ut och skriker "NEJ NEJ MICKE! NEJ FÖR HELVETE!" vilket gör att jag och Lina slutar direkt. Jesper är riktigt full och säger något i stil med "Ingen snor en brud jag planerat att ligga med.". Eftersom jag inte vet så mycket om Jesper så känner jag att det är bäst att låta bli då han är ganska mycket större och starkare än mig, samt att jag inte är någon fighter.
Efter ca 20 min av att Jesper har setat och kladdat på Lina medans hon har haft blickarna på mig så vill han att dom ska gå hem. Jag har ingenstans att sova för natten så jag frågar om jag får haka på. Lina kollar på mig med kåta blickar och tar min hand, men även Jespers hand för att inte verka suspicious. Vi går mot lägenheten hand-i-hand allihoppa och Lina tar min hand mot hennes röv som jag klämmer åt då och då.
En full Jesper märket olyckligtvis detta och säger "Släpp hennes hand för i helvete!", följt av att han börjar prata om att han har slagit ner folk för att de har hållit på med deras tjejer. Jag känner mig smott road, kåt och hotad backar undan. Väl inne i lägenheten så måste Jesper spy så jag och Lina sätter oss i soffan, hon lägger sig i mitt knä och jag börjar kyssa henne (Kunde fan inte motstå). I ljudet av att Jesper spyr så smeker jag henne på brösten och jag blir helt tokig och överkåt (Jag har förövrigt inte fått något sen mitt förra förhållande som tog slut för ca 3 månader sen). Efter ca 20 min av det vi kan kalla "förspel" så kommer Jesper ut, full och glad. Vi pratar lite och dricker lite. Jesper blir helt plötsligt som förbytt och säger åt mig att lägga mig i sängen för att han och Lina ska tydligen ligga med varandra i soffan.
Lina kollar på mig med längtande blickar (Så som jag uppfattat det så har de haft en "deal" att de skulle ligga med varandra, tills jag kom in i bilden). Det hela slutar med att de kör doggystyle mitt framför mina ögon i takten med Irländsk folkmusik. När de var klara så smyger Lina upp till mig och pussar mig på kinden, håller om mig och vi somnar.
Gjorde min Jesper rätt att hota mig och sno tjejen?
SRY FÖR DÅLIG SVERIGE, GRAMMATIK, STYCKEINDELNING OCH STAVFEL! :D
Hamnar typ bara med d1 och är påväg till åtminstånde d1 +