Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kärleks hjälp.

Postat av typkingen den 26 Juli 2011, 20:56
27 kommentarer · 238 träffar
Hej nu är det så här, jag har varit kär i en tjej sen 4-5 år sen tillbaka men känslorna har gått upp och ner men jag har kommit fram till att jag gillar henne mer än förr. Vi är väldigt bra kompisar, så om jag säger till henne så kanske våran relation som kompisar blir sämre. Så därför vänder jag mig till er vad skulle ni gjort i mitt läge?

EDIT: Hon kom hem i går kväll och vi tittade på en film, jag tror vi kom lite närmare varandra iallafall vad jag kände vi bestämde att i dag ska vi cykla en tur (om vädret till låter) kommer med edit i kväll :)

EDIT: Förlåt om jag inte kom med en edit i går men jag hade inte tid dagen var perfekt vi cyklade en tur sen stannade vi på en fin strand och satte oss och tittade på solen hon frågade om jag ville bli en "erfaren" kompis och jag frågade vad hon menade med det då sa hon att hon ville bli tillsammans med mig :) tack Fragbite.
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar